همراه اول در راستای حمایت هر چه بیشتر از سیل زدگان، 150 میلیارد ریال صرف تأمین اقلام اساسی این خانوارها کرد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان و در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، مبلغ 150 میلیارد ریال به تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده اختصاص داد.
این اقلام اساسی شامل یخچال، فرش، ظروف منزل و دیگر کالاهای ضروری خانواده های آسیب دیده از سیل می شود.
پیش از این همراه اول با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای اقدامات مسئولیت اجتماعی، برقراری مکالمه در مناطق سیل زده را رایگان اعلام کرده بود.
این اقدامات هم زمان با اعزام نیروها و کارشناسان فنی به مناطق سیل زده برای حصول اطمینان از پایداری شبکه صورت گرفت.
با گسترش آسیب ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمایتی همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و بسمت تأمین مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، ارسال 1000 تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتی، ارسال 6٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، تأمین بیش از 50 پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل، و نیز اعزام تیم های جهادی متشکل از کارکنان داوطلب این شرکت انجام شد.
همچنین کارکنان همراه اول یک روز حقوق خود را به مناطق سیل زده اهدا کردند.