به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیلزدگان و در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، مبلغ 150 میلیارد ریال به تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیلزده اختصاص داد.
این اقلام اساسی شامل یخچال، فرش، ظروف منزل و دیگر کالاهای ضروری خانوادههای آسیبدیده از سیل میشود.
پیش از این همراه اول با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای اقدامات مسئولیت اجتماعی، برقراری مکالمه در مناطق سیلزده را رایگان اعلام کرده بود.
این اقدامات همزمان با اعزام نیروها و کارشناسان فنی به مناطق سیلزده برای حصول اطمینان از پایداری شبکه صورت گرفت.
با گسترش آسیبها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمایتی همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و به سمت تأمین مایحتاج ضروری سیلزدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، ارسال 1000 تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتی، ارسال ٦٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، تأمین بیش از 50 پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل و نیز اعزام تیم های جهادی متشکل از کارکنان داوطلب این شرکت انجام شد.
همچنین کارکنان همراه اول یک روز حقوق خود را به مناطق سیلزده اهدا کردند.
علمی **9207** 1055