هزینه تعویض نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

با افزایش نرخ دلار نسبت به ریال و البته ادامه روند بلاتکلیفی گوشی های موبایل در گمرک، خرید این گجتها برای کاربران ایرانی دشوار و دشوارتر می شود و حالا دیگر خیلی ها حتی فکر خرید یک گوشی جدید را هم نمی کنند و بیشتر به خرید لوازم جانبی از جمله قاب موبایل فکر میکنند تا هم ظاهر گوشی قدیمی شان را بهتر کنند و هم اینکه مجبور به پرداخت هزینه تعویض نمایشگر ...

هزینه تعویض نمایشگر خانواده گلکسی اس 10 مشخص شد

با افزایش نرخ دلار نسبت به ریال و البته ادامه روند بلاتکلیفی گوشی های موبایل در گمرک، خرید این گجتها برای کاربران ایرانی دشوار و دشوارتر می شود و حالا دیگر خیلی ها حتی فکر خرید یک گوشی جدید را هم نمی کنند و بیشتر به خرید لوازم جانبی از جمله قاب موبایل فکر میکنند تا هم ظاهر گوشی قدیمی شان را بهتر کنند و هم اینکه مجبور به پرداخت هزینه تعویض نمایشگر و دیگر قطعات گوشی خود نشوند.

اما اگر به تازگی حساب بانکی تان را برای خرید جدیدترین کهکشانی های سامسونگ خالی کرده اید شاید بد نباشد بدانید که این شرکت امروز هزینه تعمیر خانواده گلکسی اس 10 (بررسی دیجیاتو) را اعلام کرده است. هزینه تعویض نمایشگر این سری با استناد به آمار و ارقام منتشر شده بالاست اما سامسونگ توانسته قیمت را نسبت به اپل رقابتی نگه دارد.

هزینه تعویض نمایشگر

سامسونگ در گزارش خود به هزینه تعویض نمایشگر و پنل پشتی گلکسی اس 10 اشاره کرده زیرا هر دو سمت بدنه این موبایل از شیشه ساخته شده و احتمال شکسته شدنش از این دو ناحیه زیاد است. هزینه تعویض نمایشگر خانواده گلکسی اس 10 به تفکیک مدل به شرح زیر است:

  • گلکسی اس 10e مبلغ 199 دلار بابت نمایشگر/ 99 دلار بابت پنل پشتی
  • گلکسی اس 10 مبلغ 249 دلار بابت نمایشگر / 99 دلار بابت پنل پشتی
  • گلکسی اس 10 پلاس مبلغ 269 دلار بابت نمایشگر/ 99 دلار بابت پنل پشتی

برای آنکه مقایسه ای میان هزینه تعمیر پرچمداران سامسونگ و اپل داشته باشید بد نیست بدانید که اپل مبالغ زیر را بابت تعمیر از مشتریانش دریافت میکند:

  • 199 دلار بابت تعمیر پنل LCD آیفون XR/ مبلغ 399 دلار بابت پنل پشتی
  • 279 دلار بابت پنل OLED آیفون XS/ مبلغ 549 دلار بابت پنل پشتی
  • 329 دلار بابت پنل OLED آیفون XS Max/ مبلغ 599 دلار بابت پنل پشتی

در واقع طبق آنچه در بالا گفته شد هزینه تعویض نمایشگر رتینای مایع (Liquid Retina) آیفون XR که در واقع یکی از انواع LCD است با تعویض نمایشگر اولد گلکسی اس 10e برابری می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان