مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در گفت‌وگو با میزان:

بیش از یک هزار و ۹۰۰ شرکت در سال گذشته در مازندارن به ثبت رسیده است

بهادر با بیان این که در سال ۹۵ بیش از یک هزار و ۹۰۰ شرکت در این اداره کل به ثبت رسیده است گفت: ۱۷۸ شرکت و موسسه در سال گذشته منحل شد.

محمدحسن بهادرمحمدحسن بهادر مدیرکل ثبت مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به میزان ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری در سال گذشته گفت: در سال 95 تعداد یک هزار و 925 شرکت تأسیس و 11 هزار 404 صورتجلسه تغییرات شرکت‌ها ومؤسسات غیرتجاری در اداره ثبت شرکت‌های مازندران ثبت شد.

وی با اشاره به رشد دو برابری مؤسسات غیرتجاری در سال 95 اظهار کرد: در این مدت، 11 هزار و 253 آگهی تأسیس و یا تغییرات و 323 اظهار نامه بازرگانی به ثبت رسیده است و 8 هزار و 694 پلمب دفاتر صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 35 درصد رشد داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران افزود: تاکنون 64 هزار و 548 شرکت در استان مازندران به ثبت رسیده است و از فعال بودن شرکت‌های ثبت شده اظهار بی اطلاعی کرد.

بهادر خاطرنشان کرد: از مجموع 64 هزار و 548 ثبت شده در استان، 13 هزار و 615 شرکت با مسئولیت محدود، 26 هزار و 657 شرکت سهامی خاص، 14 هزار و 852 شرکت تعاونی، 5 هزار و 691 مؤسسه غیر تجاری و مابقی از نوع سایر شرکت‌ها هستند.

وی تصریح کرد: کلیه فرآیندهای تأسیس و یا تغییرات شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری به صورت مکانیزه و با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی پذیرش ثبت تأسیس و تغییرات، سامانه استعلام شناسه ملی اشخاص حقوقی به صورت آنلاین و با استفاده از سیستم پیامکی صورت می‌پذیرد و نیازی به حضور متقاضی نیست.

این مسئول در پایان یادآور شد: سال گذشته 178 شرکت و مؤسسه در استان مازندران منحل شد که 47 شرکت آن از نوع تعاونی بوده است.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان