پیدا شدن باران شیخی صحت دارد؟

حرف تازه: در پی خبرها و شایعات مربوط به پیدا شدن باران شیخی و کشف جسد این دختر 8 ساله معاون فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد:
پیدا شدن جسد دختربچه 8 ساله شایعه است و مردم به شایعات و خبرهای کذب توجه نکنند و خبرها را از منابع موثق پیگیری کنند.
این واکنش فرمانده انتظامی استان مرکزی در پس انتشار خبر پیدا جسد باران شیخی منتشر شده که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

پیدا شدن باران شیخی صحت دارد؟

تکذیب خبر پیدا شدن جسد باران شیخی

سردار عزیزی گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن جسد دختر بچه مفقود شده شایعه است.

سردار عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن جسد باران شیخی مهرآبادی شایعه است و مردم به شایعات بی اساس در این رابطه توجه نکنند و از انتشار آنها بپرهیزند.

وی گفت: مرجع رسمی انتشار اخبار از آخرین وضعیت جستجو برای یافتن باران، اخباری است که از سوی نیروی انتظامی و یا سایر مراجع رسمی منتشر می شود.

پیدا شدن باران شیخی صحت دارد؟

اخبار باران شیخی

مصطفی عرب فرماندار شهرستان شازند و محمد رجائیان شهردار مهاجران نیز در گفت وگو با ایلنا، پیدا شدن جسد باران را شایعه عنوان کردند و خواستند که به شایعات بی اساس دامن زده نشود.
گمشدن باران شیخی

شب شنبه آگهی گم شدن دختر هشت ساله‌ در فضای مجازی منتشر شد. باران شیخی دختر هشت ساله در شهر مهاجران شهرستان شازند صبح روز شنبه 24 فروردین به قصد رفتن به مدرسه واقع در خیابان اطلسی که تنها 150 قدم از خانه‌شان فاصله داشت از منزل خارج و دیگر از او خبری نشد.

پیچیدن خبر مفقودی باران شیخی دختر بچه هشت ساله در اذهان عمومی و فضای مجازی سبب ایجاد نگرانی به‌ویژه مردم استان شده است.

مردم و پدر و مادرها در گذشته شاهد حوادث تلخی مثل آتنا هفت ساله و بنیتا بودند و اکنون با شنیدن این خبر نگران فرزندانشان هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان