دولت ترامپ به دنبال براندازی نظام ایران است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «تولسی گابارد»، قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه گفت سیاست دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، بر تلاش برای براندازی حکومت‌های ایران و ونزوئلا استوار است.

گابارد که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2020 است در مصاحبه با «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت: «این دولت و جنگ‌طلبان نومحافظه‌کاری که اطراف رئیس‌جمهور ترامپ را گرفته‌اند، مقاصدشان را برای پیشبرد هدفشان جهت براندازی حکومت‌های ونزوئلا و ایران پنهان نکرده‌اند.»

قانونگذار آمریکایی در ادامه اضافه کرد: «بنابراین، صدای نواخته شدن طبل جنگ را می‌شنویم. رئیس‌جمهور ترامپ به دنبال منافع ما یعنی منافع مردم آمریکا نیست و در حال پیش بردن سیاستی است که ممکن است بسیار پرهزینه باشد.»

مقام‌های دولت ترامپ به خصوص «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا به صراحت از تلاش برای ایجاد ناآرامی و تغییر نظام در ایران صحبت کرده‌اند.

این سیاست، با وجود این، مختص دولت ترامپ نیست و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه دولت‌های آمریکا تغییر نرم یا سخت ماهیت نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داده‌اند اما موفقیتی در دستیابی به این هدف کسب نکرده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان