دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با میزان خبر داد

برگزاری اولین جلسه کارگروه رونق تولید در کارخانه آب معدنی دماوند/ تلاش برای رفع موانع واحدهای تولیدی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با اشاره برگزاری اولین جلسه کارگروه رونق تولید در کارخانه آب معدنی دماوند گفت: چنان عمل خواهیم کرد تا رونق تولید در سایر واحد‌ها صنعتی نیز جاری شود و در این مسیر سایر موانع تولید را برطرف خواهیم کرد.

حسن ابراهیمی بسابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به نشست رفع مشکلات و موانع تولید کارخانه آب معدنی دماوند که با حضور جمعی از مسئولان در محل این شرکت تولیدی برگزار شد و بازدیدی به عمل آمد، اظهار کرد: مسئولان دستگاه قضایی همراه دولت و سایر مسئولان و تولیدکنندگان، در تلاش هستند تا تمام موانع قانونی که قابل حل است را از سر برداشته شود.
 
وی افزود:  حدود 300 نفر کارگر در کارخانه آب معدنی دماوند فعالیت می‌کنند؛ اما از نظر ما این میزان 300 نفر مستقیم، هزار نفر غیر مستقیم و در مجموع حدود 5 هزار نفر هستند که از وجود این کارخانه معیشت خود را تأمین می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری اولین جلسه کارگروه رونق تولید در کارخانه آب معدنی دماوند اظهار کرد: چنان عمل خواهیم کرد تا رونق تولید در سایر واحد‌ها صنعتی نیز جاری شود و در این مسیر سایر موانع تولید را برطرف خواهیم کرد، ما با این اقدام قصد داریم از کارآفرینانی که در زمینه رونق تولید حرکت می‌کنند حمایت کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این آمادگی را داریم تا به هر یک از تولیدکنندگان که دچار مشکل هستند به صورت شبانه‌روزی و تا جایی که امکان دارد کمک کنیم و موانع را برطرف کنیم تا چرخ تولید کشور بچرخد.

ابراهیمی در پایان گفت: هر مسئولی در شهرستان دماوند در این خصوص کوتاهی کند، قطعاً با دستور قضایی با آن برخورد خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان