واکنش خانه موسیقی به نام‌گذاری خیابان محمدرضا شجریان

مصوبه جدید شورای شهر تهران سر و صدای زیادی به پا کرد؛ نام‌گذاری خیابانی به نام محمدرضا شجریان. حالا خانه موسیقی با وجود اینکه معتقد است این اقدام دیرهنگام بوده اما از شورای شهر تهران قدردانی می‌کند.

واکنش خانه موسیقی به نام‌گذاری خیابان محمدرضا شجریان

به گزارش ایسنا، خانه موسیقی در بیانیه خود نوشته است: «هرچند اقدام شورای شهر در نام‌گذاری گذرگاه‌ها به نام اهالی فرهنگ دیر هنگام بوده اما به هر روی پیشنهاد اخیر بویژه ذکر نام استاد محمدرضا شجریان که سال‌ها از حقوق شهروندی و فعالیت حرفه‌ای محروم بوده است جای تقدیر و تشکر دارد.»

محمدرضا شجریان (استاد آواز ایرانی) تا سال 1395 ریاست شورای عالی خانه موسیقی را بر عهده داشت و پس از بیماری او و عدم امکان حضور در جلسات، ریاست افتخاری این شورا را بر عهده دارد.

اعضای شورای شهر تهران روز گذشته (27 فروردین‌ماه) در بررسی تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران پیشنهاد دادند که خیابان «سپند» در منطقه یک به نام «عزت‌الله انتظامی»، بلوار فلامک جنوبی و شمالی در منطقه 2 به نام «محمدرضا شجریان»، خیابان کوکب در منطقه 2 به نام «غلامحسین امیرخانی» (خوشنویس)، خیابان نیلوفر در منطقه 2 به نام «علی نصیریان»، خیابان معارف به نام «داود رشیدی» و 24 متری سعادت آباد به نام «محمد علی کشاورز» نامگذاری شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان