آدرنالین خالص در اتحاد؛

می خواهید باشگاه بخرید؟ امشب وقتش است! (عکس)

این نمایش را به هر کسی که حتی یک دقیقه فوتبال هم ندیده نشان دهید؛ حتما عاشق فوتبال خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، هنگامیکه رئال مادرید در دیداری تماشایی در سال 2003 در استادیوم اولدترافورد و با درخشش رونالدوی برزیلی و هت تریک او گرچه 3-4 مغلوب  منچستریونایتد شد اما در نهایت صعود کرد، یک میلیارد روسی روی سکوها به حدی از جریان بازی به وجد آمده بود که تصمیم به سرمایه گذاری روی فوتبال گرفت و چند ماه تبدیل به یکی از جالب ترین سوژه های فوتبال شد؛ آن فرد متمول روسی، رومن آبراموویچ، صاحب چاه های نفت فراوانی بود که تصمیم گرفت باشگاه چلسی را خریده و به فوتبال روی آورد.

 

 

 

 

جدال تماشایی و خاطره انگیز منچسترسیتی برابر تاتنهام بی شک یکی از به یادماندنی ترین رقابت های تمام ادوار لیگ قهرمانان بوده و هیجان فوق العاده این دیدار، تمام فوتبالدوستان را برای ساعتی در مقابل تلویزیون میخکوب کرد.

 

منچسترسیتی شروعی درخشان داشت و رحیم استرلینگ موفق شد خیلی زود دروازه هوگو لوریس را باز کند. دبل فوق العاده سون هیونگ مین امید شاگردان پپ گواردیولا برای صعود را به حداقل رساند اما  گل اتفاقی برناردو سیلوا، امید را دوباره به اردوی سیتی بازگرداند.

 

دوباره این رحیم استرلینگ بود که دروازه تاتنهام را گشود و گل نیمه دوم سرخیو آگوئرو، سند صعود سیتیزن ها به فینال را امضا کرده بود که گل اتفاقی فرناندو یورنته، باعث شد یک بار دیگر ورق برگشته و در نهایت این تاتنهام باشد که بلیت صعود به نیمه نهایی را دریافت می کند.

 

فراز و نشیب غیرقابل باور این دیدار، خوشحالی وصف ناپذیر پپ گواردیولا روی گل لحظات پایانی استرلینگ که مردود شد، بهت عجیب وی بعد از بازیبینی صحنه و خوشحالی کمتر دیده شده از مائوریتسیو پوچتینو بعد از بازی، همه و همه اتفاقاتی دراماتیک، پر از هیجان و بی سابقه ای بود که تا سالها در ذهن دوستداران فوتبال باقی خواهد ماند. کسی چه می داند، شاید امشب نیز یک میلیارد دیگر برای ورود به عرصه فوتبال وسوسه شده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان