با ویرایش جدید فیات ۱۲۴ اسپایدر ۲۰۱۹ آشنا شوید!

این خودرو چهارمین محصول کمپانی فیات است که پکیج Urbana Edition را دریافت می‌کند که این موضوع به این معناست که این پکیج اکنون در سرتاسر خط تولید خودرو‌های این کمپانی موجود می‌باشد.

با ویرایش جدید فیات 124 اسپایدر 2019 آشنا شوید!

کمپانی فیات درست هنگام فرا رسیدن فصل خودرو‌های کانورتیبل از ورژن مخصوص جدید مدل 124 اسپایدر به نام Urbana Edition رونمایی کرده که با برخورداری از تزئینات تیره رنگ در بدنه و داخل اتاق ظاهر اسپورتی را به خود گرفته است.

این خودرو چهارمین محصول کمپانی فیات است که پکیج Urbana Edition را دریافت می‌کند که این موضوع به این معناست که این پکیج اکنون در سرتاسر خط تولید خودرو‌های این کمپانی موجود می‌باشد.

این ورژن جدید که براساس مدل پایه‌ی Classica ساخته شده به صورت پیش فرض به همراه چرخ‌های 17 اینچی Black Diamond (الماس سیاه) که از تایر‌های پرفورمنسی بهره می‌برند، عرضه می‌شوند.

علاوه بر این، استفاده از لوله اگزوز‌های دو گانه به رنگ روشن،‌ تزئینات به رنگ Piano Black در بدنه، و رنگ آمیزی مشکی براق در قسمت‌هایی مانند قاب شیشه‌ی جلو، قسمت پشت هدرست صندلی‌ها، و پوشش آینه‌های بغل نیز باعث بهبود ظاهر این خودرو شده است.

در داخل این خودرو نیز با ویژگی‌هایی مانند تزئینات خاکستری رنگ مات،‌ صندلی‌های Urbana دارای روکش چرم یا میکروفیبر، و پوشش مخصوص در قسمت پنل ابزاری مواجه خواهید شد.

به گفته‌ی رئیس برند‌های داج، SRT، کرایسلر، و فیات در آمریکای شمالی یعنی Steve Beahm “ فیات 124 اسپایدر که از طراحی ایتالیایی بهره می‌برد با برخورداری از قدرتمند‌ترین موتور توربو چهار سیلندر موجود در این کلاس خودرو تجربه‌ی یک رودستر کروکی قابل اطمینان را همراه با دینامیکی جذاب برای رانندگی ارائه می‌دهد.

ویرایش جدید Urbana ظاهری سفارشی و خیره کننده از مدل فیات 124 اسپایدر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد”.

قدرت مورد نیاز این خودرو نیز همانند دیگر ورژن‌های فیات 124 اسپایدر به وسیله‌ی یک موتور 1٫4 لیتری توربو شارژ چهار سیلندر اینلاین با توان تولید 164 اسب بخار قدرت تامین می‌گردد.

نسخه‌ی 2019 فیات 124 اسپایدر از سه آپشن‌ جدید شامل یک سیستم اگزوز پر سر و صدا‌تر، پکیج ظاهری Veleno،‌ و نوار‌های مرکزی سفارشی در بدنه نیز بهره می‌برد.

پکیج Urbana Edition برای مدل‌های 124 اسپایدر Classica 2019 که در آمریکا با قیمتی 25٫190 دلاری بدون احتساب هزینه‌ی تحویل خودرو قابل خرید می‌باشند برابر با 995 دلار قیمت گذاری شده و هم اکنون در نمایندگی‌های فروش این شرکت قابل دسترس می‌باشد.

کمپانی فیات از ویرایش Urbana Edition مدل 124 اسپایدر خود هفته‌ی آینده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 رونمایی خواهد کرد.

از آنجاییکه ورژن Urbana Edition فیات 500 نیز سال گذشته در همین نمایشگاه معرفی شد این موضوع در حال تبدیل شدن به یک رسم می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان