نفت مسجد سلیمان ۰ استقلال خوزستان ۰

آبی‌ها به سقوط نزدیک شدند؛ فیروز ناکام ماند

در پایان دیدار حساس دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان، علیرغم تلاش شاگردان فیروز کریمی برای دستیابی به گل، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر را دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان برگزار کردند که با دستیابی به تک امتیاز بازی، چشم به چهار بازی آتی برای فرار از سقوط باید بدوزند.


نفت مسجد سلیمان که بعد از جدایی علیرضا مرزبان با فیروز کریمی در این دیدار حاضر شده بود، با توجه به سود بردن از امتیاز میزبانی صاحب موقعیت و مالکیت زمین بود اما استقلال خوزستان اینبار در خط دفاعی روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت تا در نهایت حریف را از دستیابی به گل محروم کند.


داور: علی صفایی                        کمک داوران: محمدرضا منصوری و محمدعلی پورمتقی          استادیوم: شهید بهنام محمدی

کارت زرد:


مجتبی بیژن (دقیقه 65) (نفت مسجد سلیمان)
رضا درویشی (دقیقه 41) و محمد شریفی ( دقیقه 65) (استقلال خوزستان)


نفت مسجدسلیمان:


مهرداد طهماسبی
یوسف وکیا
مجتبی بیژن
سیدمحمد حسینی
میلاد خدایی‌اصل
صادق صادقی
علیرضا علیزاده
فرشید پاداش
حکیم نصاری (78- میلاد میداودی)
اسماعیل شریفات (71- اکبر آفاقی)
محمد شادکام (83- محمد پاپی)


سرمربی: فیروز کریمی

استقلال خوزستان:


حسین پورحمیدی
مهرداد پورابوالقاسم
مصطفی کیانی
محمدرضا شیرزادی
وحید حمدی‌نژاد
میثم کریمی
محمد شریفی (66- مجتبی رمضانی)
رضا نعامی
فرید امیری (77- سعید زارع)
امیرحسین باقرپور
رضا درویشی (2+90- رامین داودی)


سرمربی: سیدمحمد علوی


شرح بازی:


بازی در نیمه اول با کمترین اتفاق همراه بود و دو تیم بیشتر در میانه میدان و با پاس‌های اشتباه متعدد نتوانستند به خواسته خود دست یابند. بهترین موقعیت هر دو تیم از روی ضربات ایستگاهی نزدیک به محوطه جریمه شکل می‌گرفت که البته راهی به دروازه و ایجاد موقعیت جدی نداشت.
در نیمه دوم اما نفت مسجد سلیمان با سود بردن از حمایت هوادارانش و با انگیزه دستیابی به امتیاز پیروزی و فرار از منطقه سقوط به حملات خود افزود. حرکات ترکیبی نفتی‌ها اما تا جلوی محوطه جریمه استقلال خوزستان موفق بود و آنها در دام دفاعی آبی‌ها و مقاومت خط دفاعی و دروازه بان حریف نتوانستند به موقعیت جدی دست یابند. بیشتر حملات این تیم به فرشید پاداش ختم می‌شد که به خوبی از سوی مدافعان استقلال خوزستان پوشش داده می‌شد. حتی حضور میداوودی در دقایق پایانی که با شعار حمایتی هواداران از سوی فیروز کریمی مجوز بازی را به دست آورد نیز نتوانست به آنها کمک کند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.


بازیکن برتر


بازیکنان استقلال خوزستان در این دیدار همگی نمایش خوبی از خود به جا گذاشتند و خصوصا در فاز دفاعی یک روز موفق را پشت سر گذاشتند. در بین عناصر خط دفاعی استقلال خوزستان اما مصطفی کیایی چهره برتر این بازی بود. مدافع آبی‌ها چندین بار در آستانه فروپاشی دروازه تیمش از شکل گیری گل حریف ممانعت کرد و با واکنش‌های موفق خود تحقق رویای مسجدسلیمانی‌ها را ناکام گذاشت.


اتفاق ویژه


فیروز کریمی در بازگشت به لیگ برتر هدایت نفت مسجد سلیمان را در شرایطی پذیرفت که در این دیدار با توجه به اینکه مجوز حضور روی نیمکت را به دست نیاورد از روی سکوها به هدایت تیمش پرداخت. فریادها و اکشن‌های او روی سکوها و در روز بارانی مسجد سلیمان صحنه های جالبی را شکل داده بود و این در حالی بود که دستیاران او چند دقیقه یکبار با حضور در کنارش آخرین دستورات تاکتیکی را دریافت می‌کردند.


در این بین نباید از نمایش کاملا جوانمردانه دو تیم در این بازی به سادگی گذشت. استقلال خوزستان که 4 فصل قبل عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص داده بود و اکنون گزینه اصلی سقوط محسوب می‌شود، برخلاف صحبت‌هایی که پیش از بازی درباره جنوبی بودن دو تیم و امکان اتفاقات غیرجوانمردانه شکل گرفته بود، با نمایش فوق العاده خود به دنبال دستیابی به شانس گل هم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان