محور هراز به سمت تهران روز یکشنبه یک‌طرفه می‌شود

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد پر خیروبرکت شعبانیه اظهار داشت: به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 27 فروردین تا ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال جاری از محورهای هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محبی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور هراز بیان کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 چهارشنبه، از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 فروردین‌ماه، از ساعت 12 الی 24 شنبه 31 فروردین و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز یکشنبه اول اردیبهشت سال جاری از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: در این رابطه جهت تسهیل در تردد و تخلیه بار ترافیکی شهرهای شمال غربی استان مازندران، تردد از ساعت 14 الی 24 روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 24 همان روز با اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران از آمادگی کامل مأموران پلیس‌راه جهت ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان خبر داد و از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و نهایت همکاری در تأمین نظم و امنیت جاده ه با تیم‌های مستقر در محورها را داشته باشند همچنین جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس‌راه به شماره 120 و 76219100 با پیش‌شماره 021 و سامانه گویای وضعیت راه‌ها (141) تماس حاصل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان