بازی با ناپولی، آخرین بازی آرون رمزی در آرسنال؟

مصدومیت آرون رمزی، هافبک ولزی آرسنال در جریان پیروزی دیروز توپچی‌ها مقابل ناپولی و بیرون رفتن او از زمین به نگرانی‌هایی درباره آینده او در باشگاه آرسنال دامن زده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان پیروزی 1-0 آرسنال مقابل ناپولی و صعود توپچی‌ها به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، آرون رمزی، هافبک ستاره این تیم در نیمه اول مسابقه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. رمزی که در یک درگیری برای رسیدن به توپ تکل رفته بود دچار مصدومیت شده و بعد از مداوای سرپایی کنار زمین به بازی برگشت ولی در دقیقه 31 بازی وقتی مشخص شد رمزی قادر به ادامه بازی نیست از سوی اونای امری سرمربی آرسنال تعویض شد و از زمین بیرون رفت.

 

 

آنچه به نگرانی درباره آرون رمزی، هافبک محبوب آرسنال دامن زده صحبت‌های بعد از مسابقه اونای امری است که گفت مشخص نیست که آیا رمزی می‌تواند تا پایان فصل برای آرسنال بازی کند یا نه. اگر این اتفاق بیفتد بازی دیروز مقابل ناپولی ممکن است آخرین حضور رمزی با پیراهن توپچی‌ها باشد.

 

 

با توجه به اینکه رمزی با باشگاه یوونتوس به پیش‌توافق دست یافته و پایان فصل جاری به معنای پایان دوران 11ساله حضور او در آرسنال خواهد بود، اگر مصدومیت او جدی باشد ممکن است بازی دیشب آخرین بازی رمزی با پیراهن آرسنال بوده باشد.

 

آرسنال تا پایان لیگ برتر 5 بازی دیگر در پیش دارد و احتمال دارد در صورتیکه بتواند در لیگ اروپا به فینال که روز 29 مه در باکو برگزار می‌شود راه یابد، سه بازی هم در لیگ اروپا در مقابل داشته باشد. هواداران آرسنال امیدوارند بتوانند تا پایان فصل بار دیگر شاهد حضور هافبک ولزی محبوب‌شان در میدان با پیراهن آرسنال باشند.  

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان