دو بار پیشنهاد استقلال را رد کردم

حلالی:در تیم من آزادی بیان داریم

سرمربی تیم امید در اظهارنظری مدعی شد نباید جلوی آزادی بیان محمدعلی یحیوی را گرفت اما او در اظهاراتش باید احساسات هواداران پرسپولیس را نیز در نظر می‌گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس که علیرغم محرومیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه، توانست در فصل گذشته نتایج خوبی کسب کند و چند بازیکن جوان نیز در اختیار کادرفنی بزرگسالان قرار داد، در فصل جدید نیز این مسوولیت را برعهده دارد. 


هافبک سابق پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر عجیب محمد علی یحیوی، مربی دروازه‌بانان تیمش که مدعی شده استقلال باید از لغزش حریفانی مثل پرسپولیس برای قهرمانی سود ببرد گفت: در ابتدا باید بگویم که من و کادرفنی کاملا از نظر فنی از عملکرد ایشان طی یک سال اخیر کاملا رضایت دارم. در بخش این صحبت‌ها و تمایلات قلبی ایشان هم باید بگویم که باید احترام آزادی بیان افراد را داشت. بهرحال هر کسی تیمی را دوست دارد اما باید دید آیا زمانی که اینجا بوده عملکردی مناسب نداشته است؟ چه کسی ایشان را اصلا آورده؟ من به شخصه اما از نظر فنی طی این مدت همکاری از ایشان کاملا رضایت دارم. 


وی ادامه داد: هر کسی می‌تواند اظهارنظر داشته باشد و نان به نرخ روز خور نباشد. آقای یحیوی توسط آقای دایی به پرسپولیس آمد و طی این سال‌ها عملکرد فنی و مسوولیت پذیری ایشان به شکلی بوده که هر کس با او همکاری داشته رضایت دارد. 


حلالی در ادامه صحبت‌هایش گفت: من پرسپولیسی هستم. همه چیزم را از پرسپولیس دارم و آن را با دنیا هم عوض نمی‌کنم. حتی حضور در سمت سرمربیگری این تیم را هم نخواهم پذیرفت! چه در دوران بازیگری که دو بار از استقلال پیشنهاد داشتم که می‌توانست زندگی‌ام را تغییر دهد که به خاطر علاقه و تعصبم به تیم آن را رد کردم. ایشان هم همینطور و استقلالی هستند اما در طول زمانی که طی این سال‌ها با باشگاه همکاری داشته‌اند از هیچ تلاشی برای موفقیت پرسپولیس کوتاهی نکرده‌اند. شاید بهتر این بود در این مقطع احساس هواداران پرسپولیس را نیز درک می‌کردند اما بهرحال نباید منکر و مانع آزادی بیان افراد نیز شد.


سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس درباره اینکه با این شرایط با یحیوی ادامه خواهند داد یا خیر گفت: این در حیطه وظایف من نیست. باشگاه مدیر آکادمی و مدیرعامل دارد و آنها باید در این خصوص تصمیم بگیرند. از نظر بنده اما ایشان از نظر فنی عملکرد خوبی داشته‌اند و طی این مدت همکاری هم به خوبی کار کرده‌اند.


وی در پایان درباره مشکلات زمین و شروع تمرینات تیم امید گفت: تمرینات‌مان کمی نسبت به برنامه دیرتر شروع خواهد شد و قرار شده از روز دوشنبه با تیم امیدها استارت بزنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان