بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)

اگرچه کمپانی‌های خودرو ساز با مدل‌هایی که دارای ویژگی‌هایی مانند بیش از دوازده جا لیوانی، روکش وسایل با قابلیت نظافت آسان، قابلیت اتصال برای دستگاه‌های تمامی سرنشینان، و ردیف سوم صندلی که به راحتی صندلی‌های راحتی هستند خودنمایی می‌کنند اما واقعیت همیشه با تبلیغات نشان داده شده مطابق نخواهد بود.

بهترین خودرو‌های خانوادگی در سال 2019 از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)

شما هم به احتمال زیاد تبلیغاتی که در آن یک خانواده‌ی خوشحال با سرعت در حال حرکت با یک خودرو جدید هستند و این خودرو دارای فضای کافی برای تمامی سرنشینان و امکانات کارآمد فراوان می‌باشد را دیده‌اید.

اگرچه کمپانی‌های خودرو ساز با مدل‌هایی که دارای ویژگی‌هایی مانند بیش از دوازده جا لیوانی، روکش وسایل با قابلیت نظافت آسان، قابلیت اتصال برای دستگاه‌های تمامی سرنشینان، و ردیف سوم صندلی که به راحتی صندلی‌های راحتی هستند خودنمایی می‌کنند اما واقعیت همیشه با تبلیغات نشان داده شده مطابق نخواهد بود.

ما در وبسایت یو اس نیوز به آزمایش بسیاری از خودرو‌هایی که با هدف جذب خانواده‌ها ساخته شده‌ اما زمانیکه برخلاف بازیگران خندان خانواده‌های واقعی را در درون آن‌ها قرار می‌دهیم عملکرد نه چندان خوبی به نمایش می‌گذارند پرداخته‌ایم.

جوایز بهترین خودرو خانوادگی وبسایت یو اس نیوز اتومبیل‌ها، شاسی بلند‌ها و مینی ون‌‌هایی که پا را فراتر از صرفاً تبلیغات گذاشته و باعث سهولت بیشتر زندگی خانوادگی می‌شوند، برجسته می‌کنند.

برنده‌های این عنوان بهترین ترکیب از ویژگی‌هایی مانند فضای حمل بار و سرنشینان، قابلیت اطمینان پیش بینی شده، امتیازات ایمنی، و امکانات خانواده پسند را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند.

تعریف ما از امکانات خانواده پسند فراتر از وجود وای فای در درون خودرو بوده و ویژگی‌هایی مانند تجهیزات ایمنی فعال، کنترل‌های راننده‌ی نوجوان، قابلیت نظارت بر صندلی‌های عقب و امکاناتی که به اجتناب از تصادفات، ارتقاء عادات رانندگی مناسب، و ایمن نگه داشتن کودکان کم سن و سال کمک می‌کنند را شامل می‌شود.

صرف نظر از این که خانواده‌ی شما در چه مرحله‌ا‌ی از زندگی قرار دارد، برنده‌های عنوان بهترین خودرو‌های خانوادگی همواره برای شما موثر واقع خواهند شد.

بنابراین در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا با برنده‌های این بخش آشنا شوید:

بهترین شاسی بلند سه ردیفه برای خانواده‌ها: شورولت تراوِرس 2019

شورولت تراورس 2019 در کنار ارائه‌ی امکانات ایمنی فعالی مانند سیستم ترمز جلو خودکار و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، امتیازات فوق العاده‌ای را نیز در زمینه‌ی حفاظت در برابر تصادفات دریافت نموده است.

این خودرو همچنین از کنترل‌های راننده‌ی نوجوان و یک سیستم یادآور صندلی‌های عقب که برای اطمینان از اینکه هیچ کودک کم سن و سالی سهواً جا گذاشته نشود والدین را به نگاه کردن به صندلی‌های عقب وادار میکند برخوردار است.

شورولت تراورس نه تنها خانواده‌ی شما را ایمن نگه خواهد داشت بلکه راحتی و قابلیت ارتباط را برای تمامی سرنشینان نیز به ارمغان خواهد آورد.

امکانات نظیر وای فای موجود در خودرو، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، صندل‌های مجهز به سیستم گرمایشی در ردیف دوم، صندوق عقب با قابلیت باز و بسته شدن بدون دخالت دست، امکانات سرگرمی در پشت صندلی‌ها، و سیستم کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای به عنوان آپشن‌های قابل خرید در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این فضای سرنشینان و حمل بار در مدل تراورس به وفور دیده شده و از این گذشته این شاسی بلند با نقد و بررسی‌های بسیار مثبتی از سوی منتقدین دنیای خودرو مواجه شده است.

بهترین شاسی بلند دو ردیفه برای خانواده‌ها: فورد اِدج 2019

فورد ادج 2019 به عنوان بهترین شاسی بلند دو ردیفه‌ی خانوادگی برگزیده شده است.

این خودرو در کنار ارائه‌ی فضای فراوان در هر دو ردیف صندلی خود دارای فضای حمل باری است که می‌تواند وسایل و چمدان‌های کافی برای یک مسافرت یک هفته‌ای را به راحتی در خود جای دهد.

علاوه بر این زمانیکه صحبت از حفظ راحتی برای تمامی سرنشینان به میان می‌آید فورد ادج عملکردی بی‌نقص را به نمایش می‌گذارد.

به سبب وجود آپشن سیستم گرمایشی در ردیف دوم صندلی‌ها که مطمئناً در صبح‌های سرد مورد استقبال سرنشینان قرار خواهد گرفت،‌ در این خودرو راحتی بیشتری برای سرنشینان صندلی‌های عقب فراهم می‌کند.

به علاوه،‌ صندوق عقب اتوماتیک موجود در این خودرو نیز بدون شک با واکنش مثبت والدینی که در حال قرار دادن مواد غذایی در داخل صندوق عقب و یا مشغول گرد آوری کودکان تازه به راه افتاده هستند مواجه خواهد شد و همچنین امکاناتی مانند ترمز اضطراری جلویی،‌ سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و کنترل‌های راننده‌ی نوجوان نیز به کاهش خطر وقوع یک تصادف کمک می‌کنند.

فورد ادج در زمینه‌های سرگرمی و ارتباطات نیز به امکانات لازم مجهز شده است.

سیستم‌های اپل کار پلی و اندروید اتو دسترسی آسان به موسیقی، نقشه‌ها، و فایل‌های صوتی دیجیتالی را میسر می‌سازد.

یک سیستم ویدیو در پشت صندلی نیز در کنار قابلیت اتصال وای فای که به منظور ارسال و دریافت محتوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عنوان آپشن موجود خواهد بود.

بهترین مینی ون برای خانواده‌ها: هوندا اودیسه 2019

تقریباً تمامی خودرو‌های مینی ون فضای مورد نیاز برای خانواده‌ها را ارائه می‌کنند اما زمانیکه صحبت از ارائه‌ی پکیج کلی قابلیت اطمینان، امتیازات ایمنی، جادار بودن، امکانات، و نقد و بررسی‌های مثبت از سوی روزنامه نگاران صنعت اتومبیل در میان باشد هیچ یک از آن‌ها توان رقابت با هوندا اودیسه را نخواهند داشت.

این خودرو همچنین به لطف ارائه‌ی عملکردی جذاب در پیچ‌ها و قدرت بالای موتور شش سیلندر خود یکی از معدود مینی ون‌هایی است که رانندگی با آن لذت بخش می‌باشد.

هوندا اودیسه دارای ویژگی‌هایی مانند یک جاروبرقی درون خودرو خشک و خیس می‌باشد که این موضوع نشان می‌دهد که والدین زیادی در توسعه‌ی این خودرو شرکت داشته‌اند.

این خودرو در زمینه‌ی اتصالات LATCH خود موفق به دریافت امتیاز Good از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگر‌اه‌ها (IIHS) شده که نشان دهنده‌ی این است که نصب صحیح صندلی‌های کودک در این خودرو آسان خواهد بود.

هوندا اودیسه همچنین دارای صندلی‌هایی انعطاف پذیر در ردیف دوم است که این امکان را برای والدین به وجود می‌‌آورند تا صندلی یک کودک کم سن و سال‌تر را برای کمک به برداشتن اسباب بازی یا شیشه شیر‌های انداخته شده به ردیف اول نزدیک کرده و یا یک کودک بزرگ‌تر می‌تواند پس از گذراندن یک جهش رشد برای فضای پای بیشتر صندلی‌ها را به عقب حرکت دهد.

صندلی‌های موجود در ردیف دوم نیز می‌توانند به صورت افقی جابجا شوند که فضای لازم برای محدود ساختن مشاجره‌های میان خواهر و برادر‌ها و یا دسترسی راحت به ردیف سوم را مهیا می‌سازد.

هوندا اودیسه علاوه بر برخورداری از مجموعه‌ی کاملی از امکانات ایمنی فعال، امکاناتی نظیر سیستم ویدیویی در پشت صندلی، وای فای، چندین درگاه‌ یو اس بی در سرتاسر اتاق، و سیستم کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای را نیز در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

هوندا اودیسه نیز همانند تمامی خودرو‌های مینی‌ ون دیگر دارای دهانه‌ی درب عرض و ارتفاع سواری پایین‌تری نسبت به بیشتر خودرو‌های شاسی بلند و کراس اور می‌باشد.

این موضوع امکان ورود و خروج آسان‌تر به صورت مستقل را در اختیار کودکان کم سن و سال و اعضاء خانواده که توانایی حرکت آن‌ها محدود است، قرار می‌دهد.

بهترین شاسی بلند کامپکت برای خانواده‌ها: سوبارو فارِستِر 2019

سوبارو فارستر 2019 علاوه بر ارائه‌ی فضای سرنشین و حمل بار بیشتر در مقایسه با اکثر شاسی بلند‌های کامپکت دیگر امتیازات فوق العاده‌ای را نیز در بخش حفاظت در برابر تصادفات به خود اختصاص داده است.

سیستم سواری دو دیفرانسیل استاندارد عبور از جاده‌های برفی را به امری آسان تبدیل می‌کند. تمامی این ویژگی‌های کاربردی باعث شده تا سوبارو فارستر به رقیبی قدرتمند برای تمامی عناوین مرتبط با خانواده تبدیل شود.

این خودرو همچنین دارای امکانات آپشنی فراوانی نیز می‌باشد که احتمالاً برای خانواده‌ها جذاب خواهد بود.

ویژگی‌هایی نظیر درگاه‌های یو اس بی در صندلی‌های عقب، صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی، وای فای، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو به صورت آپشن‌های قابل خرید در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

امکانات ایمنی همچون سیستم ترمز اتوماتیک در جلو و عقب و همچنین سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر نیز به صورت آپشن عرضه می‌گردند و از این گذشته لازم به ذکر است که این خودرو به خاطر اتصالات LATCH صندلی کودک خود نیز از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) موفق به کسب امتیاز Good شده است.

سوبارو فارستر همچنین از کنترل‌های نوجوان نیز برخوردار است که در ترکیب با امتیازات ایمنی و امکانات ایمنی دیگر این خودرو، آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای رانندگان جدید تبدیل می‌کند.

بهترین شاسی بلند سایز بزرگ برای خانواده‌ها: فورد اکسپِدیشن 2019

برای خانواده‌هایی که علاوه بر فضای داخلی فراوان به قدرت کافی برای بکسل بار‌های سنگین نیز نیاز دارند بهترین شاسی بلند سایز بزرگ خانوادگی یعنی فورد اکسپدیشن بهترین گزینه‌ی ممکن برای آن‌ها است.

چرا که این خودرو می‌تواند هشت سرنشین را در خود جای داده و قادر به بکسل 9300 پوند وزن نیز می‌باشد.

در صورتیکه به سراغ مدل اکسپدیشن مکس که دارای طول بیشتری است بروید معادل 121٫5 فوت مکعب فضای حمل بار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اما در صورتیکه به فضای بیشتر از این نیاز دارید احتمالاً وسایل شما بیش از حد زیاد می‌باشد. اما با این وجود ویژگی‌های فورد اکسپدیشن تنها به فضا و قدرت محدود نمی‌شود.

چرا که این خودرو از ویژگی‌های کاربردی همچون صندوق عقب اتوماتیک، دوربین دید پیرامون 360 درجه ( که در هنگام پارک چنین خودرو بزرگی بسیار کارآمد خواهد بود)، کنترل‌های راننده‌ی نوجوان، درگاه‌های یو اس بی و یک سیستم ویدیویی در پشت صندلی، صندلی‌های عقب مجهز به سیستم گرمایشی، وای فای، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز بهره می‌برد.

از امکانات ایمنی موجود در این خودرو می‌توان به سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر و ترمز اضطراری برای اجتناب از تصادف از روبرو اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان