ایرپادهای اپل از اواخر آذرماه به دست مشتریان وفادار این کمپانی رسیدند و از همان ابتدا با استقبال خوب و بازخوردهای مثبت کاربران مواجه شدند. حال آخرین نظرسنجی ها که توسط مؤسسات «Experian» و «Creative Strategies» انجام گرفته، نشان می دهند که اکثر خریداران محصول مذکور از گجت های خود راضی هستند.
در این نظرسنجی که 942 تن از دارندگان ایرپاد اپل در آن شرکت کرده اند، حدوداً 82 درصد از دیوایس های خود «بسیار راضی» بوده اند و 16 درصد هم ابراز «رضایت» کرده اند که در مجموع میزان رضایت مشتریان را 98 درصد گزارش می کند.
گفتنی است طبق اعلام مؤسسه «Creative Strategiess»، ایرپادهای اپل موفق شده اند بیشترین میزان رضایت از محصولات اپل را به خود اختصاص داده و در این زمینه رکورد دار شوند. پیشتر آیفون در سال 2007 توانست 92 درصد کاربران را راضی نگه دارد و همچنین موفقیت اولین نسخه های آیپد و اپل واچ توانست میزان رضایت مندی به ترتیب 92 و 97 درصدی را برای این محصولات به ارمغان آورد.
لازم به ذکر است موفقیت ایرپادها بدین جا ختم نشده و این گجت های دوست داشتنی توانسته اند شاخص خالص مروجان برابر با 75 را کسب کنند که نشان دهنده سطح بسیار بالایی از میزان طرفداری و وفاداری مشتریان به این محصول است.
در نظرسنجی یاد شده بیشترین رضایت کاربران مربوط به زمان مورد نیاز برای شارژ ایرپادهاست و به دنبال آن هم قابلیت هایی نظیر طراحی کیس نگهداری، اتصال به آیفون از طریق بلوتوث، عمر باتری، راحتی و جایگیری راحت در داخل گوش حضور دارند.