آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری از امروز

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری سال 98 از امروز شنبه 31 فروردین‌ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 98 کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، روز سه شنبه 27 فروردین ماه 98 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و بر این اساس از تعداد 163 هزار و 321 داوطلب حاضر در جلسه آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه، 150 هزار و 535 مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی تاکید کرد: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آن‌ها منتشر شد، می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده و کد رشته‌های مورد نظر را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنند.

دکتر توکلی در پایان گفت: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانند از امروز شنبه 31 فروردین تا روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل از رشته امتحانی مربوطه اقدام کرده و رشته‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند. همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون از 28 فروردین طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان