رییس کل دادگستری استان زنجان:

زمینه آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین جرایم مالی و غیرعمد استان زنجان فراهم می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: با تصویب اعضای ستاد دیه استان از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران استان زنجان زمینه آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین مالی و غیر عمد زیر یکصدو پنجاه میلیون ریال با پرداخت بدهیشان فراهم خواهد شد.

زمینه آزادی تعداد 27 نفر از محکومین جرایم مالی و غیر عمد استان زنجان فراهم می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در اولین جلسه ستاد دیه استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های انجام گرفته از طرف اعضای ستاد برای اتخاذ برنامه‌ها و تصمیمات اثر گذار برای افزایش جذب کمک‌های مردمی خصوصا کمک‌های افراد نیکوکار برای آزادی محکومین مالی در سال گذشته گفت: با همه این تلاش‌ها و اقدامات ضروری است این میزان فعالیت و کمک‌ها در سال جدید ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال جدید تعداد جشن‌های گلریزان استان زنجان در ماه مبارک رمضان از 4 شهرستان به 8 شهرستان افزایش یافت، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و کمک‌های افراد نیکوکار، صاحبان صنایع، معادن و سایر افراد متمکن مالی برای آزادی محکومین مالی و غیر عمد از زندان فراهم شود که تحقق این امر نیاز به عزم و تلاشی مضاعف است، امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش میزان کمک‌ها در این شهرستان‌ها باشیم.

رییس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد: با تصویب اعضای ستاد دیه استان از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران استان زنجان زمینه آزادی تعداد 27 نفر از محکومین مالی و غیر عمد زیر یکصدو پنجاه میلیون ریال با پرداخت بدهیشان فراهم خواهد شد که اقدام و تصمیمی بسیار ارزشمند برای کاهش آمار زندانیان جرایم کم اهمیت و البته مالی می‌باشد.

رییس هیئت مدیره ستاد دیه استان زنجان همچنین با اعلام این خبر تشریح کرد:در سال 97 تعداد 184 نفر از محکومین مالی و غیر عمد شامل 10 نفر خانم و 174 آقا با کل بدهی به مبلغ 237780000000 ریال در قالب پرداخت تسهیلات، گذشت شکات، آورده محکومین، کمک‌های ستاد دیه کشور و استان و پرداخت بیمه از زندان آزاد شدند.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه تعدادی از پرونده‌های زندانیان جرایم مالی و غیر عمد که درخواست مساعدت و تسهیلات کرده بودند بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان