پمپئو درباره روسیه متعهد شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وزیر امور خارجه آمریکا به دنبال افشای تلاشهایی گسترده از سوی مسکو برای کمک به پیروز شدن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور در گزارش مربوط به تحقیقات رابرت مولر، وعده داد آمریکا به دست زدن به اقدامات سرسختانه علیه مداخله های انتخاباتی روسیه ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا یک روز بعد از انتشار گزارش تقریبا کامل رابرت مولر از تحقیقاتش در خصوص مداخله روسیه به نفع دونالد ترامپ در انتخابات 2016، مدعی شد دولت ترامپ در هر نشستی با مقامات روسیه مساله مداخله در انتخابات 2016 را پیش کشیده است.

پمپئو در کنفرانسی خبری بعد از مذاکراتش با وزرای دفاع و امور خارجه ژاپن عنوان کرد: ما به آنها (روسها) صراحتا خواهیم گفت که چنین رفتاری غیرقابل قبول است.

وی ادامه داد:ما دست به اقداماتی سرسختانه خواهیم زد که هزینه را برای فعالیتهای بدخواهانه روسیه افزایش خواهد داد. و ما این اقدامات را ادامه خواهیم داد.

پمپئو در ادامه تاکید کرد، آمریکا در عین حال به فشارهایش برای جلوگیری از مداخله روسیه در انتخابات دیگر کشورهای سراسر جهان ادامه خواهد داد.

گزارش مولر از ادعاهای مکرر ترامپ مبنی بر این که هرگز با مقامهای اطلاعاتی روسیه به منظور تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات همکاری نکرده را مورد حمایت قرار داده اما او را از اتهام مانع تراشی برای اجرای عدالت تبرئه نساخته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان