معرفی نمایندگان بخش دولتی اتاق تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما،  همچنین در نامه رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به رییس اتاق بازرگانی تهران 12 نماینده از سوی این وزارتخانه برای حضور در هیئت نمایندگان اتاق تهران معرفی شده‌اند و وزیر در فرصتی دیگر 3 نماینده باقی مانده را معرفی خواهد کرد.
برابر این نامه فرشاد مقیمی معاون امور صنایع، سعید زرندی معاون طرح و برنامه، افروز بهرامی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات، محمدرضا فیاض مشاور وزیر، جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی، مهدی میراشرفی رییس‌کل گمرک، صادق نجفی مشاور وزیر، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی، یعقوب کارگرزاده، محسن مهرعلیزاده، مجتبی صفایی و سید ضیاءالدین شجاعی برهان به عنوان نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده‌اند.
با این دو نامه 57 نفر از ترکیب 60 نفره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مشخص شده و با توجه به رسیدن به حد نصاب لازم، جلسات می‌تواند به طور رسمی آغاز شود.
هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران 60 عضو دارد که 40 نفر (16 نفر بازرگانی، 14 نفر صنعت، 6 نفر کشاورزی و 4 نفر معدن) با رای مستقیم اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در انتخابات یازدهم اسفند گذشته انتخاب شدند. 20 نفر از اعضای اتاق بازرگانی تهران بر اساس قانون، دولتی هستند که 15 نفر از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت (6 نفر بازرگانی، 6 نفر صنعت و 3 نفر معدن) و 5 نفر از سوی وزیر جهاد کشاورزی، در نامه‌ای به رئیس اتاق تهران معرفی می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان