داور صعود لیگ برتری، اینبار شاهد سقوط؟

محمدرضا اکبریان از سوی کمیته داوران به عنوان قاضی جدال سیاه جامگان و پرسپولیس معرفی شده است.

داور صعود لیگ برتری، اینبار شاهد سقوط؟

به گزارش "ورزش سه"، داور 40 ساله و اهل کرج فوتبال ایران قاضی دیدار هفته پایانی لیگ برتر مابین دو تیم سیاه جامگان و پرسپولیس خواهد بود. 


محمدرضا اکبریان که از سال 85 قضاوت بین المللی را آغاز کرده است، روز گذشته جدال حساس و سرنوشت ساز میان دو تیم سپیدرود و نساجی مازندران که منتهی به صعود نماینده گیلان به لیگ برتر شد را سوت زده است و اینبار باید در جدالی حساس دیگر که نتیجه آن می‌تواند زمینه سقوط سیاه جامگان را شکل دهد، داوری کند.


اکبریان در این فصل 12 قضاوت در لیگ برتر داشته و دو بار دیدارهای پرسپولیس را سوت زده که شاگردان برانکو در تهران برابر سپاهان به برتری دست یافتند و موفق شدند فولاد را نیز در خوزستان با شکست مواجه کنند. او در این فصل یک بار نیز قاضی دیدار سیاه جامگان بوده که این تیم برابر پیکان تن به شکست یک بر صفر داده است. 


نکته جالب توجه در خصوص او به تعداد دفعات کارت قرمز برمی‌گردد که در 12 دیدار گذشته 6 کارت قرمز نصیب بازیکنان کرده که البته یک بازیکن سیاه‌جامگان نیز طعم آن را چشیده است. او 30 بار هم اقدام به دادن کارت زرد در این فصل کرده تا نشان دهد اغماضی نسبت به خطاهای بازیکنان ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان