عطر مناسب شخصیت شما چیست؟

هر کسی از عطر یا رایحه خاصی خوشش آمده و به آن علاقه مند است.این به خاطر تفاوت شخصیتی افراد است. شخصیت شناسی جالبی وجود دارد که می توان با شناخت شخصیت افراد پی به نوع علاقه آنها به عطرها را پی برد.

عطر مناسب شخصیت شما چیست؟

شخصیت شناسی جالب با عطر مورد علاقه

آیا می دانستید که عطر انتخابی شما می تواند شخصیت و حالو احوال درونی تان را نشان میدهد؟عطرها فقط رایحه ای خوشایند نیستند،اگر کمی دقت کنید می توانید حس و حالی را از میان رایحه ها بیرون بکشید.

سرنخ حکایت های عطر و خوش بویی را که بگیرید، یک طرفش می رسد به شناسایی شخصیت افراد از روی عطر مورد علاقه شان. مثلا اینکه اگر فردی آرام باشد چه بویی را بیشتر می پسندد یا اگر شخصیتی هیجانی و پرهیاهو باشد چه عطری؟ اگر به فروشگاه های معتبر عطرفروشی سر زده باشید و بخواهید برای دوستانتان عطر بخرید اما انتخاب قطعی نداشته باشید.

هر فردی به رایحه خاصی از عطر علاقه مند است و این به خاطر تفاوت شخصیتی افراد است. گاهی شخصیت افراد در طی زمان تغییر می کند و به طبع آن رایحه عطرشان نیز تغییر خواهد کرد. تمام عطرها خوشبو هستند اما وقتی عطری را آنقدر می زنیم که تبدیل به رایحه شخصیت تان می شود، روحیات تان در این انتخاب دخیل خواهد بود. در واقع عطرها بخشی از استایل شما به حساب می آید

یکی از راه هایی که فروشندگان برای کمک به شما از آن استفاده می کنند، همین است. طرح این سوال که فرد مورد نظر چه شخصیتی دارد تا با تحلیل آن به بوی مورد علاقه اش برسید. اینجا همان جایی است که دنیای عطرها را بزرگ تر از آن چیزی که هست نشانمان می دهد؛ اینکه در پس هر عطری، چه شخصیتی نهفته است؟

عطرهای تند

افرادی که به عطرهای تند علاقه دارند،اعتماد به نفس بالایی دارند، مورد اعتماد بسیاری از مردم و مدیرهای قوی و موثر در رابطه با دیگران هستند. این افراد تصمیم گیرنده های خوبی هستند، دارای هوش بالایی هستند و درست و غلط را به خوبی تشخیص می دهند. آنها تلاش می کنند همه چیز را مطابق میل خود کنند. آنها در عشق صبورند. عطرهای تند، روحیه آنها را شاداب و زنده می کند و به همین خاطر همیشه دنبال این نوع عطرها هستند.

عطرهای ملایم

افرادی که عطرهای ملایم را انتخاب می کنند خودخواه نیستند. آنها اسرارآمیزند و به سرعت و آسانی می توانید نظرشان را جلب کنید. روزشان با توجه به خلق و خویشان می تواند خوب یا بد باشد. این افراد به سادگی مسائل پیش آمده را فراموش می کنند. زود عصبانی می شوند و گاهی اوقات به کوچک ترین چیزها هم اعتراض دارند. آنها بیشتر دنبال شخصی هستند که قابل اعتماد باشد. این افراد بین دوستان محبوب اند و اعتماد همه را جلب می کنند.

عطرهای خنک

طرفداران عطرهای خنک دارای غروری مثبت هستند؛ به طوری که همیشه می توانند میزبان باشکوهی برای دوستان باشند. به سختی می تواند حس برتری جویی خود بر دیگران را کنترل کنند. آنها انرژی خود را بیهوده تلف نمی کنند و از همین رو، یک سازمان دهنده خوب و قوی محسوب می شوند که به راحتی می توانند وظایف و اعمال خود را سر و سامان دهند. این افراد معمولا طوری رفتار می کنند که انگار مساله مهمی در ذهن خود دارند و در تلاش اند آن را حل کنند. گاهی اوقات هم احساس مبهمی به آنها دست می دهد که انگار از چیزی نگران اند.

عطرهای تلخ

این افراد انگیزه ای قوی برای انجام هر کاری دارند، اما تغییر در زندگی را نمی پسندند. زمانی که تصمیم گرفتند، روی تصمیمشان تا مدت ها پافشاری می کنند. فعال و ورزشکارند. برای دیگران مشکل است که به آنها نزدیک شوند. زمانی که متوجه می شوند نمی توانند به چیزی که می خواهند دست پیدا کنند، به سادگی تسلیم نشده و آن را رها نمی کنند. هنگامی که کارها مطابق میل آنها انجام نمی شود، ممکن است اخم کنند، ولی عصبانی نمی شوند. خویشتن داری و صبر از صفات ذاتی این افراد است و به دلیل همین خصوصیات است که کارهای خود را معمولا راحت انجام داده و تا آخر پای آن می ایستند.

عطرهای شیرین

این افراد خیال پرداز و شوخ طبع اند. آنها دنبال پیدا کردن چیزهای جدید هستند و به راحتی از محیط اطراف خود درس می گیرند. 

دوستان این آدم ها خوشبخت اند، چون خیلی راحت می توان با آنها صحبت کرد و وقتی دوستان واقعی خود را پیدا کنند تا آخر عمر به آنها اعتماد می کنند. آنها نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی اند، اما زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوند، برایشان مشکل است آنها را ببخشند. آرزو و اهدافشان در زندگی زیاد و جالب است. گاهی عجیب به نظر می رسند، اما همه این حالت های آنها را دوست دارند.

عطرهای گرم

این افراد آماده رقابت هستند. در مقابل اعمالشان مسئولیت پذیرند و می دانند چگونه با مردم رفتار کنند. همواره اهدافی برای دستیابی دارند و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش می کنند. دوستانشان برای آنها بسیار مهم بوده و معمولا قدر آنچه را دارند، به خوبی می دانند. گاهی اوقات واکنش آنها در برابر مسائل مختلف بسیار شدید است که آن هم به شخصیت گرم آنها بر می گردد که نشان می دهد بیش از اندازه احساساتی هستند. افراد علاقه مند به عطرهای گرم بسیار خونگرم اند و همراه خوبی برای فامیل و دوستان هستند. خشونت را نمی پسندند و می دانند چه چیزی و چه کاری را چه موقع باید انجام داد. حسادت در این افراد جایی ندارد. خصوصیت دیگر این افراد این است که مسافرت را بسیار دوست دارند؛ به ویژه اگر با دوستان باشد.  

بیشتر بخوانید:

معروف ترین عطرهای سال 2019

پرطرفدارترین عطرهای زنانه با بوی نارگیل

رازهای ماندگار کردن بوی عطر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان