آموزش زیبا سازی لب ها با دو روش میکاپ لب عالی

در این مطلب آموزش میکاپ لب با دو روش مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا قرار داده ایم که امیدواریم با توجه به ترفندهای ذکر شده بتوانید لب هایتان را به راحتی آرایش کنید.

آموزش زیبا سازی لب ها با دو روش میکاپ لب عالی

میکاپ لب ها اگر بدرستی انجام شود آرایش و ظاهر شما بدون نقص و جذاب تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام آرایش لب ها از رژ لب با رنگی مناسب استفاده نمایید تا لب هایی خوش فرم و زیبا داشته باشید.

آموزش میکاپ لب با دو روش مختلف

اغلب خانم ها تصور می کنند که گریم لب ها کار آسانی است و زمان زیادی صرف آرایش کردن لب های خود نمی کنند در صورتی که اگر آرایش لب ها به شیوه درستی انجام نشود ممکن است چهره نامطلوب به نظر برسد. در ادامه روش هایی برای میکاپ لب را مشاهده خواهید کرد.

میکاپ لب

نحوه آرایش کردن لب ها

  • روش اول 

1. ابتدا یک لایه مقاوم و سبک از کرم آرایشی را روی لب هایتان بزنید و اجازه دهید تا کرم خشک شود.
2. مقداری پودر مات روی لب هایتان بزنید تا سطحی صاف روی لب ها برای استفاده از رژلب ایجاد شود و علاوه بر این رنگ رژلب محو و زیباتر به نظر برسد.
3. با کمک خط لبی که با رنگ رژ لب شما همخوانی و مطابقت دارد در اطراف لب هایتان خط بکشید. توجه داشته باشید که برای ایجاد ظاهری طبیعی خط لب را باید در کناره های انتهایی لب هایتان بکشید.
4. با استفاده از قلم مو کشیدن رژ لب را از قسمت وسط لب هایتان شروع نمایید سپس رژ را در اطراف لب های خود بکشید.
5. لایه اول رژ لب را با کمک دستمال کاغذی کمرنگ نمایید.
6. دومین لایه از رژلب نیز مانند مرحله قبلی از مرکز لب ها شروع به کشیدن کنید و زدن رژلب را تا اطراف لب هایتان ادامه دهید.

رژلب

روش دوم آموزش آرایش لب ها و برجسته کردن آن ها 

اغلب خانم ها تمایل دارند لب هایی برجسته داشته باشند که علاوه بر پروتز و عمل های زیبایی می توان به کمک روش های طبیعی و آرایش نیز لب ها را برجسته کرد. در ادامه برجسته سازی لب ها با کمک رژ لب را به شما عزیزان آموزش خواهیم دارد.

برجسته کردن لب ها با رژلب

1. ابتدا سایه سفید را دور تا دور لب هایتان بکشید.
2. سپس با کمک کانسیلر یا کرم پودری که از پوست شما دو درجه روشن تر است اطراف لب هایتان را خط بکشید تا لب ها مشخص شوند و خودشان را بیشتر نشان دهند.

برجسته سازی لب ها
3. در این مرحله از میکاپ لب ها، رژ لب با رنگی مات را روی لب هایتان بزنید و برای مرکز لب هایتان از برق لب استفاده کنید تا لب های شما برجسته و براق و بزرگتر به نظر برسند.

برجسته کردن لب ها

نکاتی برای دوام بیشتر رژ لب ها روی لب ها

  • لب ها مانند سایر قسمت های بدن دارای سلول های مرده می باشند که قبل از آرایش لب ها باید آن ها را جدا نمایید. برای جدا سازی پوسته لب ها می توانید از مسواک نرم یا اسفنج استفاده کنید و به آرامی پوسته ها را از سطح لب هایتان جدا نمایید.
  • برای دوام بیشتر لب ها می توانید لایه نازکی از پنکیک را قبل از کشیدن رژ به لب هایتان بزنید.
  • خط لب به ماندگاری رژلب کمک می کند و باعث می شود تا لب های شما خوش فرم تر به نظر برسد.
  • خط لب ها در انواع مدل های بی رنگ یا همرنگ با پوست موجود هستند که در صورت تمایل می توانید از این مدل ها استفاده نمایید تا با رنگ همه رژلب های شما مطابقت داشته باشند.
  • بعد از زدن لایه اول رژلب دستمال درشت بافتی را روی لب هایتان بکشید سپس لایه دوم رژ را روی لب هایتان بزنید تا ماندگاری آن بیشتر شود.

آرایش لب ها

در این مطلب ترفندهایی برای میکاپ لب ها و نکاتی برای دوام بیشتر رژلب را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید لب هایتان را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان