مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری در گفت‌‌وگو با اقتصادآنلاین:

بنگاه‌های ماشین بیشترین فراوانی را در آرای بند۲۰ دارند/ رستوران خواننده معروف پاپ؛ جزو مشاغل مزاحم

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ حمیدرضا تحصیلی در پاسخ به این سوال که چرا آرای بند20 مبنی بر رفع مزاحمت برخی از صنایع و مشاغل شهر اغلب اجرا نمی‌شود به خبرنگار اقتصادآنلاین می‌گوید: ایراد از قانون نیست، ایراد از مجری که باید قانون را اجرا کند.  اگرنه قانون بند 20مترقی و لازم الاجراست.

او ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی با اتحادیه‌‌های اصناف کل کشور صحبت کردیم تا مصوب شود؛ شهرداری «شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع» در مجوز دادن به یک شغل حق رای داشته باشد تا هر زمانی که به صنفی می‌خواهند مجوز بدهند یک استعلامی هم از ما بگیرند، این اقدام یک دور را کم می‌کند. چرا مجوز بدهند، فرد شغلش را برپا کند و بعد ما بریم و بگوییم تو خلافی و ببندیم.

تحصیلی با بیان اینکه اجرا نشدن آرا بند 20 بخشی به دلیل دستی بودن کار و غیرشفاف بودن آن است، گفت: در گذشته عوامل انسانی در اجرای بند 20دخیل بودند، یک نفر می‌گفت پلمپ کن و دیگری می‌گفت باز کن. اما طی چندماه اخیر نرم افزاری تهیه کردیم که تمام اطلاعات یک پرونده در آن ثبت می‌شود، اینکه آرا صادر شده یا نشده است. نهاد ناظر می‌تواند با استناد به این نرم‌افزار به مدیر اجرایی بگوید چرا آرا را اجرا نکرده‌ است.

تحصیلی همچنین گفت که؛ بنگاه‌های ماشین بیشترین فراوانی را در آرای ماده 20دارند و یکی از رستوران‌های معروف خیابان اندرزگو « ماتریکس» که بنا بر بررسی‌های اقتصادآنلاین متعلق به فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی است، جزو مشاغل مزاحم به حساب می‌آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان