تاکید اکبر محمدی

کمیته جوانان زاویه‌ای با کرانچار ندارد

این ذهنیت در محافل فوتبالی پیش آمده است که کمیته جوانان مخالف ادامه حضور کرانچار در راس کادر فنی تیم امید است و به همین دلیل تلاش می کند که زمینه جدایی این مربی از تیم امید فراهم شود.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی رییس کمیته جوانان مخالف این دیدگاه است و در یک برنامه تلویزیونی به این نکته اشاره کرده که بررسی و عملکرد تیم های ملی در مسابقات دوستانه و رسمی و ارایه آن به کمیته فنی یکی از وظایف کمیته جوانان است و در این بین بحث مخالفت با کرانچار، سرمربی تیم امید مطرح نیست.

رییس جدید کمیته جوانان اما در حالی در این کمیته جای فریدون معینی را گرفته که همه مربیان تیم های پایه توسط سازمان تیم های ملی انتخاب شده اند. اکبر محمدی در اظهار نظری صریح در این باره می گوید: «تصمیم گیری در مورد کرانچار برعهده کمیته فنی و فدراسیون فوتبال است. کرانچار با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و فدراسیون فوتبال به این قرارداد پایبند است. یکی از وظایف ما تهیه گزارش و بررسی عملکرد تیم های ملی است و این کار را در مورد تیم امید انجام دادیم. این کار را در قبال همه تیم ها انجام خواهیم داد و این به معنی مخالفت با مربیان تیم های ملی پایه نیست. ضمن اینکه یکی از اهداف ما کمک به تیم های ملی است و طی این مدت کوتاه هم تلاش کرده ایم این کار را به خوبی انجام دهیم. با وجود اینکه این کمیته در انتخاب مربیان تیم های ملی پایه نقش مشورتی داشته و این کار طبق فرایندی از سوی کمیته فنی صورت می گیرد.»

زاویه اکبر محمدی با کرانچار در حالی مطرح شده است که این مربی در گذشته ارتباط خوبی با مربیان کرواتی داشته است. او در تیم امید دستیار وینکو بود و زمانی که هدایت تیم ملی جوانان را برعهده گرفت از دو مربی کروات در کادر فنی تیمش استفاده کرد که یکی از آنها نناد بود.

قرار است اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال روز دوشنبه در نشستی عملکرد تیم امید در بازی های مقدماتی المپیک در گروه c را بررسی کنند و تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ کنند. اکبر محمدی اما با این نکته اشاره کرد تیم امید به لطف تفاضل گل بهتر راهی دور بعد بازی ها شد و از سویی دلیل قرار گرفتن ایران در سید چهار به خاطر عملکرد تیم امید در دور گذشته بازی ها است که در آن برهه کرانچار مربی تیم امید نبوده است.

اما در تازه ترین اظهار نظر حسین کلانی یکی از اعضای کمیته فنی در مورد تیم امید این چنین صحبت کرده است:« من عملکرد فنی تیم امید را چندین بار از نزدیک تماشا کردم. می‌دیدم آنها چقدر پتانسیل برای موفقیت دارند. فکر می‌کنم عدم نتیجه‌گیری مطلوب این تیم به دلیل ضعف کادر فنی است. مربیان داخلی خیلی خوبی داریم که می‌توانیم با آنها به موفقیت‌های ریز و درشت برسیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان