امری: سرنوشت هنوز در دستان خودمان است

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، کریستال پالاس را تیمی قوی و سازمان یافته توصیف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز بهترین فرصت را برای صعود به رده سوم و گذر از تاتنهام در جدول لیگ برتر داشت اما توپچی ها در خانه خود با نتیجه 2-3 مغلوب پالاس شدند تا همچنان در رتبه چهارم باقی بمانند و اونای امری معتقد است هنوز هم سرنوشت کسب سهمیه لیگ قهرمانان در دستان خود آرسنال قرار دارد.

 

اونای امری گفت: "در نیمه اول و با مالکیت توپی که در اختیار ما بود، آرسنال نمایشی بهتر از حریف ارائه داد. در نیمه دوم ما نیز را بازی را خوب شروع کردیم و سوار بر جریان مسابقه شدیم.

 

 

گل دوم کریستال پالاس به آنها این اعتماد به نفس را داد که به بازی خوب خود ادامه داده و در نهایت ما را شکست دهند اما چنین فرصتی برای ما هم پس از گل دوم خودمان به دست آمده بود. پالاس از لحاظ تاکتیکی تیم بسیار خوبی بوده و از نظر دفاعی به صورت کاملا سازمان یافته عمل می کردند که در مجموع این مسائل باعث شد شرایط بازی برای ما بسیار دشوار شود. بعد از اینکه ما الکس آیوبی را به میدان آوردیم شرایط تیم بهتر شد اما پذیرش گل دوم برای ما خیلی سخت بود و باعث شد اعتماد به نفس آرسنال از دست برود.

 

ما بازیکنانی سرحال و پر انرژی داشتیم اما حریف نیز تیم باکیفیتی بود و همچنان سرنوشت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در دستان خودمان خواهد بود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان