اختصاصی میزان /

هلاکت ۱۶ تن از عناصر تروریستی داعش در عملیات ویژه نیرو‌های عراقی در حومه غربی شهر کرکوک

نیرو‌های مبارزه با تروریسم عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق، یک عملیات ویژه را در محور «الحویجه» در حومه غربی شهر کرکوک علیه عناصر مخفی گروهک تروریستی داعش آغاز کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، نیرو‌های مبارزه با تروریسم عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق، یک عملیات ویژه را در محور «الحویجه» در حومه غربی شهر کرکوک علیه عناصر مخفی گروهک تروریستی داعش آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های عراقی در جست و جوی منطقه به منطقه موفق شدند گروهی از هسته‌های خاموش داعش را در حومه منطقه «الحویجه» شناسایی کنند و هدف قرار دهند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان به جزئیات عملیات در این محور اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مبارزه با تروریسم عراق در حملات غافلگیرانه موفق شدند 16 تن از تروریست‌های داعش را به هلاکت برسانند.

این منبع میدانی با بیان این که نام 4 تن از فرماندهان گروهک تروریستی داعش در لیست کشته شدگان دیده می‌شود، افزود: نیرو‌های عراقی در این عملیات موفق شدند یک انبار سلاح را کشف و منهدم کنند.

وی تصریح کرد: تروریست‌های داعش در روز‌های گذشته محور الحویجه را به تله‌های انفجاری آلوده کرده بودند و خسارت‌هایی را به نیرو‌های عراقی وارد آورند و همین مسئله باعث شد عملیات علیه آنان در دستور کار قرار گیرد و انجام شود.

از استان اربیل عراق خبر می‌رسد، حملات جنگنده‌های ائتلاف غربی علیه هسته‌های خاموش داعش نمایشی است چرا که تحرکات تروریست‌ها در ارتفاعات «قراجوغ» همچنان ادامه دارد و از فعالیت‌های مخرب آنان کاسته نشده است.

به گزارش میزان، عناصر تروریستی داعش در ماه‌های گذشته چندین مرتبه به روستا‌های حومه ارتفاعات «قراجوغ» حمله کردند و اموال مردم را به غارت برده اند و شماری از شهروندان را نیز در این مناطق کشته و زخمی کرده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در حال حاضر حداقل 500 تن از تروریست‌های داعش در استان اربیل حضور دارد و به صورت متناوب علیه نیرو‌های عراقی در استان‌های «کرکوک، صلاح الدین و نینوا» عملیان انجام می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان