آموزش آرایش زیر چشم و چند نکته مهم که آرایش شما را حرفه ای می کند

در این مطلب با مراحل آرایش زیر چشم آشنا خواهید شد که امیدواریم با کمک مراحل ذکر شده بتوانید تغییرات مثبتی را در چهره خود ایجاد نمایید و سیاهی زیر و دور چشم هایتان را از بین ببرید.

آموزش آرایش زیر چشم و چند نکته مهم که آرایش شما را حرفه ای می کند

یکی از بزرگترین عیب ها در صورت خانم ها کبودی و سیاهی زیر چشم هایشان است که با کمک تکنیک های آرایش زیر چشم می توان این مشکل را تا حدودی برطرف کرد و جذابیت بیشتری را به میکاپ چشم ها بخشید.

آموزش آرایش زیر چشم

سیاهی دور چشم ها باعث می شود تا ظاهرتان خسته و بیمار به نظر برسد بنابراین در صورتی که اطراف چشم هایتان یا زیر آن ها سیاه می باشد بهتر است قبل از هر چیزی آن ها را به کمک وسایل آرایشی نظیر کرم پودر و کانسیلر و … بپوشانید. در مطالب قبلی روش هایی برای رفع گودی کاسه چشم و رفع کبودی زیر چشم و نحوه آرایش چشم گود را مطالعه کردید در ادامه ترفندهایی برای آموزش آرایش زیر چشم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

رفع سیاهی زیر چشم

مراحل میکاپ زیر چشم

1. ابتدا از کرم پودر همیشگی خود استفاده نمایید و با کمک اسفنج یا انگشت کرم پودر را دور و زیر چشم هایتان بزنید سپس زیر و اطراف چشم ها را ماساژ دهید تا کرم پودر جذب شود توجه داشته باشید که کرم پودر باید به خوبی جذب پوست شما شود.

زدن کرم پودر
2. در این مرحله باید از کانسیلر استفاده نمایید. اگر سیاهی دور چشم های شما به بنفش متمایل می باشد می توانید با استفاده از کانسیلر زرد سیاهی دور چشم هایتان را محو نمایید. اگر سیاهی دور چشم هایتان نیز به رنگ آبی متمایل می باشد بهتر است با کمک کانسیلر با تن نارنجی سیاهی زیر چشم های خود را بپوشانید و بعد از اینکه کانسیلر مناسبی را انتخاب کردید آن را دور چشم های خود بزنید و با کمک ضربان نوک انگشت کانسیلر را یکدست و محو نمایید. بعد از زدن کانسیلر شاید احساس کنید که صورت شما کمی غیر طبیعی شده است ولی با طی کردن مراحل بعد خواهید دید که این حالت از بین می رود.

آرایش زیر چشم ها
3. در این مرحله از آرایش زیر چشم پنکیک را به همه جای صورت و زیر چشم هایتان بزنید توجه داشته باشید که فرچه یا پد پنکک را باید به آرامی روی پوست زیر چشم ها بزنید تا کرم پودر و کانسیلر موجود در این قسمت ها پاک نشود.

زدن پنکیک
4. در این مرحله دوباره باید از کانسیلر استفاده کنید و مانند مرحله دو با ضربات نوک انگشت کانسیلر را از زیر چشم هایتان محو نمایید. توجه داشته باشید رنگ کانسیلری که برای بار دوم از آن استفاده می کنید باید با رنگ کانسیلری که برای بار اول از آن استفاده کرده اید متفاوت باشد.

زدن کانسیلر زیر چشم
کانسیلری که دفعه اول استفاده می شود اصلاح کننده و روشن است و کانسیلری که بار دوم از آن استفاده می شود باید با رنگ پوست مطابقت و همخوانی داشته باشد.

آموزش میکاپ زیر چشم
5. برجسته سازی گونه ها نقش زیادی در پنهان کردن سیاهی زیر چشم ها دارد و شما می توانید به کمک رژگونه های رنگ روشن گونه هایتان را برجسته کنید تا کبودی زیر چشم هایتان کمتر به نظر برسد.

برجسته سازی گونه ها

در این مطلب با 4 مرحله برای آرایش زیر چشم آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مراحل بتوانید سیاهی اطراف و دور چشم هایتان را از بین ببرید و چهره ای جذاب و شاداب پیدا کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان