معاون برنامه ریزی دادگستری یزد به میزان خبر داد

رسیدگی به ۳۷ درخواست و مکاتبه واحد‌های صنعتی در سال گذشته/ تصمیمات مقتضی در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ شد

سجودی گفت: در سال ۱۳۹۷ به ۳۷ درخواست و مکاتبه واحد‌های صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد رسیدگی و تصمیمات مقتضی در حمایت از این بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ گردید.

دادگستری یزدسید رضا سجودی معاون برنامه ریزی و دبیر ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در سال 1397 به 37 درخواست و مکاتبه واحد‌های صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد رسیدگی و تصمیمات مقتضی در حمایت از این بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ گردید.

وی افزود: از مجموع 37 درخواست یا مکاتبه واصله به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در استان یزد، 23 مورد با پیگیری صورت پذیرفته از سوی دبیرخانه و مابقی با برگزاری 6 جلسه و تصویب 16 مصوبه در جلسات ستاد، مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات واحد‌های صنعتی اقدامات موثر انجام شده است.

وی افزود: حسب پیگیری‌های به عمل آمده، تمامی مصوبات مذکور به موقع اجرا گذاشته شده و تا حصول نتیجه پیگیری شده‌اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: همراهی و همکاری کلیه اعضای ستاد و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط، هم سویی با دیگر مراجع مرتبط مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در انجام مأموریت‌های محوله بسیار ستودنی و از جمله عوامل اصلی توفیقات حاصله بوده است.

معاون برنامه ریزی دادگستری استان یزد در خصوص برخی موانع و مشکلات تولید در استان یزد، گفت: عمده مشکلات مبتلا به واحد‌های صنعتی استان مربوط به تعویق پرداخت اصل و فروعات مأخوذه از بانکها، نیاز به واگذاری اراضی و تشکیل پرونده‌ها در مراجع قضایی، سازمان امور مالیاتی و اجرای ثبت اسناد لازم الاجرا بوده که در راستای مساعدت جهت احیاء یا جلوگیری از تعطیلی و یا افزایش توان تولید یا رقابت آنها، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردیده است.

سجودی ابراز داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال جدید را تحت عنوان «سال رونق تولید» نامگذاری کرده اند، در سال جدید تأکید اصلی و نقشه راه ستاد معطوف به تحقق این مهم خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان