ماهان شبکه ایرانیان

ایرانسل مودم‌ وایمکس کاربران را با TD-LTE رایگان تعویض می‌کند

ایرانسل به‌صورت رایگان مودم‌ وایمکس مشترکانش را با مودم‌ TD-LTE تعویض می‌کند.

ایرانسل مودم‌ وایمکس کاربران را با TD-LTE رایگان تعویض می‌کند

ایرانسل اعلام کرد که مودم‌ وایمکس کاربرانش را به‌صورت رایگان با مودم‌ TD-LTE عوض می‌کند تا کاربران بتوانند از سرعت بالا و مزایای اینترنت ثابت نسل  چهارم بهره ببرند.

این تعویض از طریق سایت shop.irancell.ir، فروشگاه‌ها، مراکز ارتباطی ایرانسل، دفاتر فروش و شماره تماس 600 از خطوط ایرانسل (یا 09366000000 از طریق دیگر خطوط) نسبت به تعویض مودم‌ وایمکس به TD-LTE اقدام کنند.

برای این کار لازم است شناسه‌ی کاربری وایمکس و آدرس مک مودم وایمکس در دسترس باشد تا مراحل ثبت‌نام و تعویض بر این اساس پیش برود.

شماره‌ی شناسه‌ی کاربری مشترکان وایمکس به‌صورت ایمیل یا پیامک برای کاربران وایمکس ایرانسل ارسال شده است و کاربرانی که آن را در دسترس ندارد، می‌توانند به تاریخچه‌ی سامانه‌ی ایمیل یا پیامک خود مراجعه کنند. آدرس مک مودم نیز روی بدنه و بسته‌بندی دستگاه قرار دارد.

علاوه بر امکان تعویض رایگان مودم‌ وایمکس با مودم‌ TD-LTE، بسته سه‌ماهه 15 گیگابایتی شامل 10 گیگابایت اینترنت 24 ساعته و 5 گیگابایت اینترنت شبانه (2 تا 8 صبح) هم ارائه شده است.

پس از طی مراحل تعویض مودم و کاربری از وایمکس به TD-LTE، تمام اعتبار باقی‌مانده‌ی مشترکان وایمکس به سامانه‌ی TD-LTE منتقل می‌شود تا کاربران به‌راحتی بتوانند از اعتبار خود استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان