در گفت و گوی میزان با سلیمان‌زاده مطرح شد

جشنواره فیلم سئول و حضور یک داور ایرانی/گورو معتبرترین جشنواره کودک در آسیا

مدیر بخش بین الملل جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران گفت: جشنواره بین المللی فیلم کودکان سئول در سال‌های اخیر بدل به یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم کودک آسیا گردیده به طوریکه هر ساله میزبان فیلم‌ها و مهمان‌هایی از بیش از ۷۰ کشور جهان است.

سلیمان زاده داور جشنواره فیلم‌ سئول شد/گورو معتبرترین جشنواره کودک در آسیا استبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان حامد سلیمان زاده، مدیر بخش بین الملل جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران و مدرس دانشگاه، به عنوان تنها نماینده ایران در هیئت داوران بخش مسابقه بین الملل هفتمین جشنواره  فیلم‌های کودکان سئول "کره جنوبی" حضور دارد. همکارانی از کشور‌های چین، هند، اکراین و روسیه نیز در کنار او به قضاوت فیلم‌ها خواهند نشست.

لازم به ذکر است او پیش از این به عنوان داور در جشنواره بین المللی دیتایتکو اکراین و زیروپلاس روسیه هم حضور داشت که کارگاه‌های آموزشی‌اش با موضوع‌های فیلمنامه نویسی مدرن و سینمای شاعرانه ایران با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

سلیمان زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان سئول "کره جنوبی" گفت: جشنواره بین المللی فیلم کودکان سئول در سال های اخیر بدل به یکی از مهم ترین جشنواره های فیلم کودک آسیا گردیده به طوریکه هر ساله میزبان فیلمها و مهمان هایی از بیش از 70 کشور جهان است و من نیز امسال به عنوان نماینده ایران در هیئت داوران این جشنواره حضور خواهم داشت.

گفتنی است حامد سلیمان زاده که پیش از این نیز توانسته بود با داوری جشنواره های بین المللی فیلم در کشورهای روسیه و اکراین و همچنین تدریس و سخنرانی با موضوع های متنوع سینمایی در مناطق مختلف جهان، به چهره ای شناخته شده در عرصه بین الملل سینما تبدیل شود با دعوت دبیر جشنواره کودک سئول می تواند به عنوان تنها داور ایرانی این جشنواره به تماشای فیلم های این فستیوال معتبر بنشیند.

لازم به ذکر است جشنواره فیلم‌های کودکان سئول "کره جنوبی" از تاریخ 10 تا 16 می 2019 در شهر سئول برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان