یورگن کلوپ: یونایتد مقابل سیتی شانسی ندارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید با توجه به نمایش منچستریونایتد مقابل اورتون، شاگردان سولسشر در دربی منچستر شانسی در مقابل منچسترسیتی ندارند و لیورپول به آنها امیدوار نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین و غیرمنتظره منچستریونایتد در مقابل اورتون که دیروز با نتیجه 4-0 اتفاق افتاد، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با سخنانی طعنه‌آمیز نسبت به یونایتد گفت شاگردان سولسشر در دربی شهر منچستر که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد شانسی در مقابل سیتی نخواهند داشت و لیورپول به آنها امیدوار نخواهد بود.

 

 

شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر هستند ولی سیتی یک بازی کمتر دارد. شاگردان گواردیولا روز چهارشنبه در دربی شهر منچستر به مصاف یونایتد می‌روند. بسیاری می‌گویند سیتی روز چهارشنبه در صورت موفقیت در دربی منچستر قهرمانی خود را عملاً قطعی خواهد کرد و به همین علت تنها امید لیورپول، نمایش خوب منچستریونایتد است.

 

یورگن کلوپ در این باره گفت:" دربی منچستر بازی‌ای است که ما نمی‌توانیم در آن تاثیرگذار باشیم ولی از طرف دیگر به نظر می‌رسد که منچستریونایتد هم قادر به تاثیرگذاری در آن بازی نخواهد بود. یونایتد امروز چه نتیجه‌ای گرفت؟ سه بر صفر؟ چهار بر صفر؟ مقابل اورتون؟ ".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ما زمانی که با یونایتد بازی کردیم آنها در شرایط خیلی بهتری بودند و بازی ما با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس اگر آن روز، روز خوب یونایتد باشد شاید بتوانند در دربی یک تساوی بدست بیاورند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چهارشنبه چه می‌شود. ولی ما هیچ تاثیری روی آن بازی نخواهیم داشت هر چند بعد از آن هم بازی‌های مهمی داریم".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان