خودم نفهمیدم چرا این کار را کردم

دژاگه: دفاع از برادر در خون من است

هافبک باتجربه تراکتورسازی درباره حواشی اخیر پیرامون این تیم صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، در روزهایی که تراکتورسازی اسیر حواشی مختلفی شده، نقش بازیکنان باتجربه بیشتر به چشم می آید. نفراتی مثل مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و ... که باید شرایط را بهبود بخشند و به تیم روحیه دهند تا در بازی های پایانی نتایج بهتری کسب کنند.


اشکان دژاگه درباره اتفاق‌های رخ داده در بازی با پیکان به روزنامه همشهری گفت: «متأسفانه این اتفاق افتاد و واقعا از این اتفاقی که افتاده ناراحت هستم. هم آقا مسعود، هم من و تمام بچه‌ها ناراحت هستند. واقعا کل تیم به‌خصوص بازیکنان جوان‌تر بعداز بازی شوکه شدند».


ملی‌پوش فوتبال ایران با اشاره به واکنشش به برخورد یک هوادار با مسعود شجاعی افزود: «واقعا خودم هم از کار خودم و واکنشم تعجب کردم. یعنی نفهمیدم چرا اینطور رفتار کردم. البته خب من سعی کردم از آقای شجاعی دفاع کنم. او هم تیمی است؛ در حکم برادرم است. ناراحت می‌شوم می‌بینم کسی می‌خواهد به او حمله کند».


دژاگه که از اتفاقات پایان بازی با پیکان و ورود هواداران به زمین و حمله به بازیکنان شوکه شده بود اضافه کرد: «این چیزها کجای دنیا هست و مشابه آن اتفاق می‌افتد؟ تیم داشت خوب نتیجه می‌گرفت. ما واقعا با جان و دل بازی می‌کنیم. من خودم هرجای دنیا بودم و در هر تیمی بازی کردم با جان و دل بازی کردم. هم آقا مسعود و در کل همه بازیکنانی که در تیم هستند با جان و دل بازی کردند. واقعا متأسفم که این اتفاق افتاد و باور کنید خود من هم وقتی وارد رختکن شدم خیلی ناراحت بودم. ولی خب شاید در خونم است از هم تیمی‌ام دفاع کنم، از برادرم دفاع کنم، اصلا هر کسی باشد و مورد حمله قرار بگیرد از او دفاع کنم».


دژاگه با اشاره به اینکه این رفتارها از او مسبوق به سابقه نبوده تأکید کرد: «برای من هیچ وقت این اتفاق نیفتاده بود. سابقه نداشته که در پایان بازی این مسائل برایم به‌وجود بیاید. نمی‌دانم چرا این طوری شد. خودم هم مانده‌ام و واقعا هم ناراحتم. امیدوارم این 4بازی هم به خیر و خوشی تمام شود تا ببینم آینده چه می‌شود.».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان