راه‌حل چلسی: فیلیپ کوتینیو به جای هازارد

دیلی‌میل مدعی شد چلسی قصد دارد برای جایگزین کردن ادن هازارد که به رئال خواهد پیوست، فیلیپ کوتینیو، ستاره ناراضی بارسلونا را به استمفورد بریج منتقل کند.

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد باشگاه چلسی که می‌داند در فصل تابستان ادن هازارد، ستاره بلژیکی خود را از دست خواهد داد چرا که انتقال هازارد به رئال تقریبا قطعی شده است، قصد دارد برای پر کردن جای خالی او فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و ناراضی بارسلونا را به استمفورد بریج منتقل کند.

 

 

چلسی برای واگذاری هازارد از رئال مادرید چیزی در حدود 100 میلیون پوند می‌خواهد و از همین حالا تلاش برای پیدا کردن جایگزین برای ستاره بلژیکی را آغاز کرده است. بر اساس گزارش دیلی‌میل، کوتینیو در فهرست جانشینان احتمالی هازارد در چلسی، در رتبه اول قرار دارد.

 

کوتینیوی برزیلی امسال در نوکمپ فصل دشواری را پشت سر گذاشته. او ژانویه سال گذشته با  قراردادی به ارزش 146 میلیون پوند از لیورپول به بارسلونا منتقل شده بود.

 

 

کوتینیو روز شنبه در بازی بارسا مقابل رئال سوسیداد توسط هواداران این تیم کاتالان هو شد. کوتینیو در پاسخ به اعتراض‌های همیشگی هواداران بارسا به او، هفته گذشته وقتی دروازه منچستریونایتد را باز کرد در شادی بعد از گل خود، دستهایش را در گوش خود کرد تا پیغام خود را به هواداران این تیم کاتالان برساند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان