اختصاصی میزان/

جزئیات عملیات نیرو‌های امنیتی و جوانان عشایر علیه عناصر مخفی داعش در استان دیاله عراق

نیرو‌های امنیتی عراق عملیات جدید و گسترده‌ای را در محور شمال شرق استان دیاله علیه هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش آغاز کردند.

جزئیات عملیات نیروهای امنیتی و جوانان عشایر علیه عناصر مخفی داعش در استان دیاله عراقبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ یک منبع میدانی در گفت‌وگو با میزان به جزئیات عملیات نیرو‌های عراقی اشاره کرد و افزود: شناسایی عناصر مخفی داعش، کشف انبار‌های سلاح و تونل‌ها در جست و جوی منطقه به منطقه در دستور کار قرار دارد.

این منبع میدانی از عملیات مشترک رزمندگان عراقی و جوانان عشایر منطقه در این محور خبر داد و گفت: نیرو‌های عراقی و عشایر عملیات را در حومه روستای «المخیسه» در 25 کیلومتری شمال شرق بعقوبه در شمال شرق استان دیاله انجام دادند.

این منبع میدانی با بیان این که عملیات نیرو‌های عراقی پس از دریافت اطلاعات دقیق آغاز شد، افزود: رزمندگان و نیرو‌های عشایر عراقی در جست و جوی منطقه به منطقه درصدد هستند مزارع حومه روستا را از لوث وجود تروریست‌های مخفی داعش پاکسازی کنند.

از روستا‌های حومه منطقه خانقین واقع در 100 کیلومتری شمال شرق بعقوبه خبر می‌رسد، شماری از عناصر مخفی داعش پس از باران‌های شدید و جاری شدن سیل از تونل‌ها و مقر‌های زیر زمینی در دره‌ها و ارتفاعات خارج شدند تا جان خود را نجات دهند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌های داعش در برخی از مناطق مستقر شدند و همین مسئله باعث شده تا چند گروه از رزمندگان عراقی برای پاکسازی و تامین امنیت نقاط آلوده وارد عمل شوند.

به گزارش میزان، عناصر مخفی عملیات‌های خود را شبانه انجام می‌دهند و مناطق و حومه جاده‌ها را به تله‌های انفجاری آلوده می‌کنند و نیرو‌های عراقی تلاش می‌کنند در همین زمان ضد حملات را علیه آنان ترتیب دهند.

به گفته منابع میدانی، عملیات جست وجوی منطقه به منطقه نیرو‌های اطلاعات و یگان‌های زمینی عراقی در سایر محور‌های استان دیاله از جمله «سعدیه، مقدادیه، جلولاء و...» علیه هسته‌های خاموش داعش ادامه دارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان