شناسایی خانواده‌های ایثارگر سیل خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: تا کنون تعداد ۱۲۲ خانوار ایثارگر آسیب دیده از سیل خوزستان شناسایی شده اند که لیست اسامی و مشخصات آنان جهت ارزیابی و تامین هزینه خسارت وارده تحویل شرکت بیمه کوثر شده است.

شناسایی خانواده‌های ایثارگر سیل خوزستان

به گزارش ایسنا، در نشست مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و شرکت بیمه کوثر با حضور عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، محمدیان معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد، دعاوی رئیس اداره تسهیلات بنیاد، دربندی مدیر بیمه کوثر و عبدی کارشناس حوادث غیرمترقبه بیمه برگزار شد، چگونگی رسیدگی به وضعیت ایثارگران درگیر در سیل خوزستان بررسی شد.


فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این نشست با اشاره به ابعاد فراگیر سیل اخیر توضیح: ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در مناطق سیل‌زده مشغول خدمات رسانی به عزیزان شاهد و ایثارگر آسیب‌دیده هستند و تمامی سعی و تلاش بر این است در کوتاه‌ترین مدت، مشکلات پیش آمده برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم هموطنان ساکن در این مناطق رفع شود.


وی همچنین از پیگیری و همکاری استاندار، رئیس جمعیت هلال احمر و مدیرکل مدیریت بحران استان در جهت رسیدگی به وضعیت ایثارگران آسیب دیده از سیل خوزستان نیز قدردانی کرد و گفت: تا کنون تعداد 122 خانوار ایثارگر آسیب دیده از سیل خوزستان شناسایی شده‌اند که لیست اسامی و مشخصات آنان جهت ارزیابی و تأمین هزینه خسارت وارده تحویل شرکت بیمه کوثر شده است.


در این نشست مقرر شد که ظرف هفته جاری نسبت به انجام کارشناسی و برآورد میزان خسارت و پرداخت آن به ایثارگران اقدامات لازم بعمل آورده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان