مهمترین اخبار ورزشی امروز را اینجا بخوانید

ترکیب پرسپولیس مقابل الاهلی/شفر قبل از بازی با الهلال چه گفت؟

خبرآنلاین: برانکو ایوانکوویچ ترکیب تیم پرسپولیس را برای دیدار برگشت این تیم با الاهلی عربستان اعلام کرد. بر این اساس، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، سیامک نعمتی و علی علیپور؛ نفرات اصلی سرخپوشان را در این بازی تشکیل خواهند داد.

دیدار الاهلی عربستان - پرسپولیس از ساعت 20 امشب (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار می‌شود.

 

ترکیب الاهلی برای دیدار با پرسپولیس

ترکیب الاهلی عربستان برای دیدار با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

ترکیب تیم عربستانی به این شرح است: محمد العویس، سعید المولد، محمد الفتیل، سانتوس، حسین عبدالغنی، دیاز، نوح الموسی، سلمان موشر، عبدالرحم غریب، جانینی، عمر السومه

ترکیب پرسپولیس برای بازی با الاهلی اعلام شد

شفر: به تیمم ایمان دارم/ منتظر هواداران استقلال در امارات هستم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش اماده مصاف با الهلال است.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال گفت: من قبلاً بارها در این استادیوم حضور داشته‌ام، در این اتاق برای کنفرانس خبری شرکت کرده‌ام و بازی‌های زیادی را برده‌ام. امیدوارم فردا هم در این ورزشگاه موفق باشیم و بازی را ببریم. الهلال تیم بسیار خوبی است و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست ولی ما با همه وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. امیدوارم بتوانیم همه کارهایی که در تمرینات انجام دادیم را فردا به زمین بیاریم. من به همه بازیکنان تیمم ایمان دارم و فردا با همه وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

شفر در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه برنامه شما برای مهار گومیس مهاجم الهلال چیست، اظهار کرد: او بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم بتوانیم جلوی توپ‌هایی که به او می‌رسد را بگیریم. اگر بخواهیم یک بازیکن خوب را متوقف کنیم باید جلوی توپ‌هایی که به او می‌رسد را بگیریم.

سرمربی استقلال در پایان و در خصوص هواداران تیمش گفت: هواداران استقلال یکی از بهترین هواداران فوتبال در آسیا هستند. ایرانیان قابل توجهی در امارات زندگی می‌کنند و امیدوارم فردا هواداران استقلال را در ورزشگاه ببینم. همه تلاش ما خوشحال کردن هوادارانمان است. اطمینان دارم هواداران عزیز استقلال در ایران هم با دعای خود به ما کمک خواهند کرد.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با الاهلی اعلام شد

سرمربی ذوب‌آهن:کلاه خود را باید محکم بچسبیم/فشار زیادی روی ذوب آهن است
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: شرایط در گروه ما عجیب است و تیم‌ها به هم نزدیک هستند و به همین دلیل فشار زیادی روی ماست و باید کلاه خود را محکم بچسبیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پیش از دیدار دو تیم ذوب‌آهن و الوصل در چارچوب دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پیرامون این دیدار اظهار داشت: بازی با الوصل کار سختی برای ذوب‌آهن خواهد بود و دست هر دو تیم برای حریف رو شده است. اگر فردا پیروز شویم می‌توانیم صعودمان را جشن بگیریم اما تیم‌های جدول گروه ما بسیار به هم نزدیک هستند و ما زمانی می‌توانیم صعودمان را جشن بگیریم که شرایطمان برای مسابقه بعد مشخص باشد.

وی ادامه داد: نزدیکی تیم‌های گروه A حساسیت بازی فردا را دوچندان می‌کند. از سویی حریف چند بازیکن مصدوم داشت که به بازی فردا رسیدند و کار سختی را در مقابل این تیم خواهیم داشت که امیدوارم ا پیروزی بتوانیم مسیر صعودمان را هموارتر کنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن ایران افزود: اولین هدف ما در مسابقه فردا کسب پیروزی و صعود به مرحله حذفی است و در این راه باید با برنامه باشیم و اسیر حواشی نشویم چرا که در آسیا هیچ چیز مشخص نیست و اتفاقات جالبی در گروه ما افتاده است. النصر که یکی از گران‌ترین تیم‌های آسیا و صدر جدول عربستان بود به ما و الوصل باخت و ما باید کلاه خود را محکم بچسبیم تا آن را باد نبرد و بازیکنانمان باید نکات تاکتیکی را به خاطر داشته باشند و بدون استرس عمل کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های سرمربی الوصل پیرامون اشتباهات فردی افزود: نتیجه مسابقه مجموعه‌ای از اشتباهات فردی است و باید این اشتباهات رخ دهد تا نتیجه مشخص بشود. ما بسیار دقیق الوصل را آنالیز کردیم و با احترام به گفته سرمربی این تیم ما مسیر خود را می‌رویم و منتظر اشتباه فردی حریف خواهیم بود.

منصوریان به کامبک‌های تیمش اشاره کرد و افزود: ما با این برنامه به میدان نمی‌رویم که ابتدا گل بخوریم و بعد جبران کنیم و کامبک بزنیم. شاید این کامبک‌ها برای هواداران جذاب باشد اما برای ما عذاب‌آور است و انرژی زیادی را از ما می‌گیرد و ما تلاش می‌کنیم از ابتدا خوب بازی کنیم و دچار اشتباه نشویم.

وی پیرامون مصدومان و محرومان تیم خود بیان کرد: ما در بازی فردا محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در مقابل سپیدرود، مجتبی مقتدایی را به دلیل مصدومیت در برابر پیکان و زبیر نیک‌نفس را در اختیار نداریم که در مورد نیک‌نفس خطر رفع شده اما بایستی فیزیوتراپی شود. خوشبختانه ما با 24 بازیکن آماده برای مسابقات مهیا می‌شویم و با مصدومیت و تغییر بازیکنان ساختار تیم دچار مشکل نمی‌شود.

سرمربی سبزپوشان با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه تصریح کرد: در لیگ برتر شاید بتوان بدون حضور هوادار نتیجه گرفت اما در مورد آسیا شرایط فرق می‌کند. در ابتدای حضورم در ذوب‌آهن تصور می‌کردم حمایت هواداران از ما خوب باشد. اگرچه در ابتدا عملکرد تیم خوب نبود اما با بهبود عملکرد ذوب‌آهن باز هم حمایت هواداران تغییری نکرد. ما فردا به یار دوازدهم مان نیاز داریم و من از هواداران خواهش می‌کنم با حضور در ورزشگاه ما را حمایت کنند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل پیروزی ما در بازی رفت مقابل الوصل، عدم حضور هواداران این تیم در ورزشگاه بود و ما نمی‌خواهیم فردا در خانه خودمان غریب باشیم. بازی‌های لیگ برتر هم فشرده است و هر تیمی می‌خواهد از خستگی ما استفاده کند و من مجدداً از هواداران خواهش می‌کنم با حمایت خود خستگی را از ما دور کنند.

 

 

حاشیه بازی پرسپولیس و الاهلی؛
بازار سیاه بلیت سرخ و اعتراض هواداران

هواداران پرسپولیس که برای تماشای بازی این تیم با الاهلی به ورزشگاه آمده بودند با بازار سیاه بلیت روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20 امشب در هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مکتوم بن راشد آل مکتوم دبی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

* حدود 1000 هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند اما عده اندکی از آنها بلیت داشتند که این موضوع باعث صف‌های طولانی برای تهیه بلیت شد. اما عربستانی‌ها حاضر نشدند بیشتر از ده درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار آنها قرار دهند تا عده زیادی دست خالی به خانه‌های خود برگردند.

* برخی هواداران پرسپولیس در حالی بدون بلیت به محل اسکان خود در دبی بازگشتند که تعدادی بلیت در بازار سیاه با قیمت‌های 200 و 250 درهم به فروش رفت.

* بازیکنان پرسپولیس یکساعت مانده به شروع بازی وارد ورزشگاه شده و با تشویق هواداران خود روبرو شدند.

* تعداد هواداران الاهلی عربستان کمتر از 500 نفر است.

* ایرج عرب قبل از شروع بازی با بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد و برای آنها آرزوی موفقیت داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان