منچستری‌ها خواهان فروش پوگبا به رئال شدند!

عملکرد روز گذشته پل پوگبا برابر اورتون، انتقادات زیادی را متوجه او کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در یکی از ضعیف ترین بازی های چند سال اخیر خود، 4-0 در زمین اورتون شکست خورد تا کارش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، دشوارتر شود. در این بازی تقریبا هیچ بازیکن یونایتد در سطح خودش بازی نکرد و به خصوص پل پوگبا نمایشی ناامیدکننده داشت. او که این روزها شایعات مختلفی در مورد انتقالش به رئال شنیده می شود، در انتهای بازی به طرف هواداران منچستریونایتد حاضر در ورزشگاه گودیسون پارک نرفت و ترجیح داد با کورت زوما، مدافع فرانسوی اورتون هم صحبت شود. این دو پیراهن های خود را با یکدیگر تعویض کردند.

 

 

 

 

پوگبا در حالی به طرف هواداران نرفت که اوله گنار سولسشر و دیگر بازیکنان یونایتد، به نشانه عذرخواهی به سمت هواداران رفتند تا از آنها دلجویی کرده باشند.

پس از بازی و در شبکه های اجتماعی، هواداران یونایتد به انتقاد تند از پوگبا پرداخته و عملکرد پرنوسان او را زیر سوال بردند. بسیاری از آنها نوشتند که باشگاه بهتر است او را به رئال بفروشد چرا که تمام تمرکز و توجه او به این انتقال معطوف شده است. برخی دیگر معتقد بودند که پوگبا لیاقت پوشیدن پیراهن یونایتد را ندارد و این همه حمایت از او پس از بازگشت به یونایتد، بی نتیجه بوده است.

حتی گری نویل، اسطوره یونایتد هم در مصاحبه با اسکای اسپورتس، به شکلی غیرمستقیم خواهان اخراج پوگبا شد. او گفت بازیکنانی که هر روز در شبکه های اجتماعی و روزنامه ها هستند(مشخصا به پوگبا اشاره داشت) مثل علف هرز در منچستریونایتد هستند و باید از تیم کنار گذاشته شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان