زرند؛ میزبان هفتمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی و فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمان

رئیس دادگستری شهرستان زرند از برگزاری هفتمین گردهمایی آموزشی، رابطان، کارشناسان و مسئولین روابط عمومی و فرهنگی مرکز استان و حوزه‌های قضایی سراسر استان کرمان در این شهرستان خبر داد.

زرند؛ میزبان هفتمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی و فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس دادگستری شهرستان زرند از برگزاری هفتمین گردهمایی آموزشی، رابطان، کارشناسان و مسئولین روابط عمومی و فرهنگی مرکز استان و حوزه‌های قضایی سراسر استان کرمان در این شهرستان خبر داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی اظهار داشت: این گردهمایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس اسدی، معاون فرهنگی، فرماندار، امام جمعه، دادستان و جمعی از مسئولان قضائی و اجرایی شهرستان در روز‌های 4 و 5 اردیبهشت در زرند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردهمایی به همت دادگستری، فرمانداری، مجتمع سنگ آهن جلال آباد، فولاد ایرانیان و انجمن روابط عمومی زرند برگزار می‌شود، بیان داشت:مسئولان روابط عمومی‌های تمامی ادارات شهرستان زرند نیز در این نشست شرکت می‌نمایند.

این مقام قضائی گفت: در اولین روز این گردهمایی با حضور دکتر حسین بصیریان جهرمی، دکتری علوم ارتباطات و مدیر پژوهش‌های رسانه‌های نوین و مجازی سازمان صداوسیمای کشور به شرکت کننده گان اصول و مبانی ارتباط جمعی آموزش داده خواهد شد.

وی ادامه داد:در روز دوم این گردهمایی اصول برقراری ارتباط با موسسات و سازمان‌های فرهنگی به مسئولان فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمان آموزش داده خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد:در این نشست دو روزه مسئولان فرهنگی و روابط عمومی‌های سراسر استان از اماکن مختلف شهرستان از جمله کارخانه فولاد، واگن سازی و چند نقطه گردشگری و بوم گردی بازدید خواهند کرد و از نزدیک با فرهنگ مردم و اماکن صنعتی و گردشگری این منطقه آشنا خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان