رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد

برخورد با مدیرانی که سوءجریان‌ها در ادارات را گزارش نکنند/ شناسایی گلوگاه‌ها و دست انداز‌های مسیر تولید در دستور کار

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه امسال باید اولویت ما شناسایی گلوگاه‌ها و دست انداز‌های مسیر تولید باشد، گفت: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان قاطعانه ایستاده است و دستگاه‌ها را نیز در برخورد با متخلفان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال این استان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رونق تولید گفت: در حالیکه وظیفه ما به عنوان مسئولان، آسیب شناسی و تسهیل کار تولیدکنندگان است بسیاری از تولیدکنندگان عملکرد مدیران را به عنوان مشکل خود عنوان می‌کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: وقتی مدیران بر عملکرد زیرمجموعه خود به اندازه کافی نظارت نمی‌کنند، برخی کارشناسان با اقدامات خود در مسیر تولید دست اندازی می‌کنند.

وی با بیان این که امسال باید اولویت ما شناسایی گلوگاه‌ها و دست انداز‌های مسیر تولید باشد، تصریح کرد: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان قاطعانه ایستاده است و دستگاه‌ها را نیز در برخورد با متخلفان حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر این که مدیران مکلف به نظارت هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی مدیرانی را که جریان‌های سوء در اداره‌های خود را گزارش نکنند به عنوان متخلف تحت پیگرد قرار می‌دهد.

هاشمیان در پایان اظهار کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد اقتصاد مقاومتی استان امسال با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای کمک به رونق تولید استفاده می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان