هواداران یوونتوس و تکرار سناریوی خرید رونالدو!

به نظر می رسد هواداران یوونتوس باز هم قصد دارند در مسیر خرید یک ستاره به باشگاه خود کمک کنند.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس قصد دارد در تابستان امسال خط حمله خود را تقویت کند و فدریکو کیه زا، ستاره جوان و ایتالیایی فیورنتینا یکی از بازیکنانی است که در فهرست ماکسی آلگری قرار دارد. کیه زا این هفته و در دیدار یووه مقابل فیورنتینا عملکرد بسیار خوبی ارائه داده و چندین بار نیز تا مرز گلزنی پیش رفت اما این اتفاق رخ نداد.

 

 

یووه در نهایت با برتری 1-2 مقابل فیورنتینا موفق شد برای هشتمین سال متوالی اسکودتو را فتح کند و در پایان بازی و در خلال برگزاری جشن قهرمانی یوونتوس، فدریکو کیه زا به شدت مورد تشویق هواداران یوونتوس قرار گرفت و وی نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد تا اینگونه احتمال انتقال ستاره ایتالیایی به یوونتوس افزایش یابد.

 

حدود یک سال قبل و هنگامیکه کریستیانو رونالدو با یک ضربه برگردان تماشایی موفق شد در تورین دروازه یوونتوس را باز کند، هواداران بیانکونری در اقدامی دور از انتظار به تشویق ستاره پرتغالی پرداختند و خود رونالدو بعدها اعتراف کرد این رفتار تاثیر فراوانی در تصمیم او برای انتقال به یوونتوس داشته و حالا به نظر می رسد هواداران بیانکونری به دنبال بازسازی این سناریو در مورد فدریکو کیه زا و راضی کردن او برای انتقال به یووه بوده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان