روایت باشگاه تراکتور از حضور فروزان در کمیته انضباطی

باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره حضور محسن فروزان در کمیته انضباطی این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، محسن فروزان روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی که با حضور جمعی از مسئولان این باشگاه برگزار شد، حضور یافت و توضیحاتش را درباره مسائل اخیر ارائه داد. بعد از این جلسه فروزان صراحتا اعلام کرد که از مالک باشگاه تراکتورسازی شکایت کرده است.


از این رو باشگاه تراکتورسازی نیز در سایت خود اینطور حضور فروزان در کمیته انضباطی این باشگاه را روایت کرد: «در جریان دیدار دو تیم تراکتور و سپیدرود رشت، تیم تراکتور سه گل مشکوک دریافت کرد که با توجه به آمادگی دروازه‌بان تیم در مسابقات این فصل، شائبه‌هایی ایجاد شد که از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت.


به دنبال این اعتراضات، کمیته انضباطی باشگاه بر طبق وظایف خود، بررسی های لازم را آغاز کرد که جلسه رسیدگی کمیته انضباطی بر اساس مقررات انضباطی باشگاه، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین رویه دیوان داوری ورزش، مورخ 2 اردیبهشت ماه با حضور کاراندیش معاون حقوقی باشگاه، آذرنیا مدیرتیم و نصیری مدیر اجرایی تیم و همچنین محسن فروزان و وکیل وی برگزار شد.


در این جلسه اتهامات به وی تفهیم شد و محسن فروزان دفاعیات خود را در جلسه رسیدگی مطرح کرد. این کمیته پس از بررسی مسائل مطرح شده و با توجه به ادله موجود و استعلام از نظر کارشناسان فوتبالی، اقدام به صدور رای مستند و مستدل خواهد نمود.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان