تهدید ریاض محرز: ممکن است از سیتی بروم

ریاض محرز، ستاره فراموش‌شده منچسترسیتی این باشگاه را علناً تهدید کرده که در صورت تداوم کم بازی کردن در ترکیب این تیم، سیتی را ترک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز، ستاره‌ای که در زمان پیوستن به منچسترسیتی رکورد نقل و انتقالات تاریخ این باشگاه را شکست و همچنان از این نظر رکوردار است به صورت علنی به خاطر کم بازی کردن برای سیتی ابراز ناراحتی کرده و این پیام را مخابره کرده که ممکن است سیتی را ترک کند.

 

درحالیکه منچسترسیتی به حساس‌ترین مرحله لیگ برتر وارد شده است ریاض محرز که تابستان گذشته با قراردادی 60 میلیون پوندی به این تیم پیوسته در سه بازی اخیر روی نیمکت نشسته و به میدان نرفته است. دیلی‌میل می‌گوید محرز قبل از این سه بازی ناراحتی خود از بابت دقایق کم حضورش در میدان را در تمرین‌های سیتی به صورت علنی ابراز کرده بوده.

 

 

محرز معتقد است توانایی تکنیکی او می‌توانسته به سیتی کمک کند و تنها 13 بازی فیکس بازی کردن در فصل جاری بی‌مهری در حق او بوده است.

 

محرز از ماه جولای سال گذشته که از لسترسیتی به منچسترسیتی منتقل شد برای باشگاه آبی آسمانی شهر منچستر 26 بازی انجام داده و شش گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

 

گواردیولا برای بازی رفت منچسترسیتی و تاتنهام در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفت به جای لروی سانه از ریاض محرز استفاده کند ولی محرز در آن دیدار نتوانست نقش مثبتی در بازی داشته باشد.

 

 

گواردیولا اما بارها گفته که محرز در تمرینها خیلی خوب است. پپ حتی علناً از محرز به خاطر دقایق کم حضورش در میدان عذرخواهی کرد و علت اصلی را آمادگی فوق‌العاده‌ی رحیم استرلینگ و برناردو سیلوا در فصل اخیر دانسته.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان