مشروح نخستین نشست خبری سخنگوی جدید قوه قضاییه

نقش رسانه‌ها در انعکاس همبستگی و پیوند عمیق ملت ایران در رابطه با سیل اخیر بی بدیل بود

سخنگوی قوه قضاییه از اصحاب رسانه در پوشش اخبار مربوط به سیل اخیر در کشور و انعکاس حادثه و همت بلند مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح، سپاه و ارتش، بسیج، جامعه مذهبی و مواکب اربعین و همه کسانی که به امداد سیل زدگان شتافتند، قدردانی کرد.

اولین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اولین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
 
سخنگوی قوه قضاییه در این نشست با تبریک ایام خجسته و بابرکت میلاد حضرت ولی عصر (عج) عدالت گستر جهان هستی، خطاب به اصحاب رسانه، اظهار کرد: خدای بزرگ را سپاسگزارم که بر بنده منت نهاد و از ریاست معظم قوه قضاییه تشکر می‌کنم که به این حقیر اعتماد کردند و و باعث و بانی این شدند که توفیق دیدار شما بزرگواران را داشته باشم.

وی با اشاره به اهمیت کار رسانه گفت: اهمیت کار خبرنگاران و اطلاع رسانی و حساسیت و سختی آن، برای بسیاری از آحاد جامعه محرز و مسلم است.

اسماعیلی با قدردانی از اصحاب رسانه در پوشش اخبار مربوط با سیل اخیر در کشور و انعکاس حادثه و همت بلند مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح، سپاه و ارتش، بسیج، جامعه مذهبی و مواکب اربعین و همه کسانی که به امداد سیل زدگان شتافتند، بیان داشت: نقش رسانه‌ها در این انعکاس همبستگی و پیوند عمیق ملت ایران نقشی بی بدیل بود و بنده نیز به نوبه خودم هم به سختی کار شما گواهی می‌دهم و هم از تلاش شما قدردانی می‌کنم.

اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: به نوبه خودم از استاد بزرگ و عزیز، حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی سابق دستگاه قضا که با سابقه متمادی، با درایت، تدبیر و به نحو احسن وظیفه سخنگوی قوه قضاییه را انجام دادند، تشکر می‌کنم و آنچه که اتفاق افتاد، بنا به درخواست شخص ایشان بود که از محضر ریاست قوه قضاییه تقاضا نمودند که ایشان را از مسئولیت سخنگویی معاف بدارند. ریاست قوه قضاییه هم موافقت فرمودند. البته همانگونه که اعلام شد، ایشان کماکان به عنوان معاون اول قوه قضاییه در خدمت رسانی به دستگاه عظیم قضا و مردم و جامعه توفیق حضور دارند و ما از نعمت وجود ایشان برخوردار خواهیم بود و تنها این بخش از مسئولیت و ماموریت سابق ایشان به بنده محول شد و ریاست محترم قوه قضاییه ضمن موافقت با تقاضای معاون اول محترم قوه قضاییه، از همه تلاش‌های ایشان کمال تقدیر و تشکر را داشتند.
 
خبر در حال تکمیل است...
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر