شفر: هرگز تسلیم نمی‌شویم/ اکنون وقت فکر کردن به پدیده است

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش هنوز امید برای صعود به مرحله بعد دارد و باید برابر الدحیل در تهران پیروز شود.

شفر: هرگز تسلیم نمی‌شویم/ اکنون وقت فکر کردن به پدیده است

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال پس از باخت یک گله تیمش برابر الهلال عربستان در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: نیمه اول بیش از حد به الهلال احترام گذاشتیم. نیمه دوم حملات بیشتری داشتیم اما تبدیل به گل نشد. باید روی زدن ضربات آخر بیشتر کار کنیم. 2-3 موقعیت گل داشتیم اما به گل تبدیل نشد. هنوز کار ما تمام نشده و الدحیل به تهران می‌آید و باید برنده باشیم. تمرکز ما اکنون روی دیدار با پدیده است و فشار زیادی به دلیل سفرهای زیاد تحمل می‌کنیم و این روزها ریکاوری به اندازه تمرین برای ما اهمیت دارد و امیدوارم دوباره به روند خوب خود باز گردیم.

وی افزود: ما هرگز تسلیم نمی شویم. الدحیل به تهران می‌آید و باید برنده آن مسابقه باشیم. پی در پی مسابقه داریم و باید ریکاوری کنیم. بازی بعدی ما در مشهد است و سپس بعد از ریکاوری باید برای باز بعد آماده شویم. این سفرها برای بازیکنان سخت است. ما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید روی پاس و ضربه آخر بیشتر تمرین کنیم. بله؛ ما شانس داریم و باید از شانس استفاده کنیم.

سرمربی استقلال درباره بازی دفاعی تیمش در نیمه اول گفت: انتقال و جابه‌جایی ما در این مسابقه خوب نبود. وقتی توپ سمت راست بود، باید سریعتر به سمت راست می‌رفتیم و وقتی به سمت مخالف می‌رفت باید سریع جابه‌جا می‌شدیم. ما شانس داشتیم اما در خط حمله خوب توپ نگه نداشتیم. در 30 دقیقه اول بازی برای حریف خوب بود و بازیکنان باید بیشتر اضافه می‌شدند تا بیشتر موقعیت داشته باشیم اما این کار را خوب انجام ندادیم. آن‌ها دو بازیکن کنار خط داشتند و دو بازیکن به خط هافبک اضافه می‌شدند. نیمه دوم وقتی یک گل عقب هستید، بیشتر ریسک می‌کنید. سیستم ما درست بود و شاید باید یک بازیکن را در خط هافبک استفاده می‌کردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان