سبزها در دو دقیقه کار را تمام کردند

ذوب‌آهن ۲-الوصل ۰؛ جورکشی سرخابی با اقتدار

ذوبی ها در روز خوب خود توانستند طی پانزده دقیقه ابتدایی دو بار دروازه حریف را باز کنند و تا پایان نبز از گل خود محافظت کنند تا دو هفته پیش از پایان بازی ها گروهی صعود خود به مرحله بعد را مسجل کنند.

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان منصوریان که پیش از این نیز در بازی های لیگ قهرمانان آسیا موفق شده بودند نتایج درخشانی کسب کنند در این دیدار که سه امتیاز آن می توانست زمینه ساز صعود آنها شود، توانست با ارائه یک بازی هجومی و البته جذاب حریف خود را از پیش رو بردارد. ذوبی ها حملات خود را از همان دقایق ابتدایی آغاز کردند و در نهایت دو بار در دقایق دوم و پانزدهم به دروازه حریف رسیدند و سپس از گل های خود دفاع کردند تا سه امتیاز شیرین نیز به دست بیاورند.

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه 03/02/98، ساعت 20:00، ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: هیونگ جین هو        

ذوب آهن ایران:


رشید مظاهری، محمدنژاد مهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، محمدرضا حسینی(88 ماریون سیلوا)، علیرضا چراغعلی(80 مهران درخشان مهر)، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا


سرمربی: علیرضا منصوریان

الوصل امارات:


حمید عبداله،فارس خلیل(24 حمد البلوشی)، وحید اسماعیل، عبداله جاسم، سالم العزیزی، هذاع سالم، علی سالمین، رونالدو مندز، کایو، علی صالح(53 خلیل خمیس) و حسن طاهر


سرمربی: ریج کمپ

کارت زرد:

کریستین اوساگوانا(11)، حمید بوحمدان (9)، ارسلان مطهری(38) از ذوب آهن ایران

شرح گل ها:

ذوب آهن ایران 1 الوصل امارات 0 (دقیقه 2، علیرضا چراغعلی): ذوبی ها خیلی زود توانستند برتری خود را بر حریف دیکته کنند و با باز کردن دروازه این تیم صعود خود را در دقیقه دوم عملی کنند. حمله سریع بازیکنان ذوب آهن با پاس در عرض هوشمندانه مطهری و ضربه دیدنی چراغعلی که بدون تعلل ضربه سنگین خود را وارد دروازه حریف کرد، اولین گل را برای ذوبی ها به دنبال داشت.

ذوب آهن 2 الوصل امارات (دقیقه 15، ارسلان مطهری): باز هم در همان دقایق ابتدایی سبزپوشان توانستند به دروازه حریف خود برسند. ارسال دیدنی ملکی در این دقیقه در محوطه شش قدم به ارسلان مطهری رسید و مهاجم ذوبی ها پس از پرواز فوق العاده خود روی سر مدافعان الوصل با ضربه سری دیدنی دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.


دقایق حساس:

 

  • دقیقه 7 – ذوبی ها پس از باز کردن دروازه حریف باز هم دست از حملات خود بر نداشتند و در این دقیقه مطهری ضربه محکم خود را روانه دروازه الوصل کرد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 19 – حرکت حسینی درون محوطه الوصلی ها چیزی نمانده بود تا فرصت خوبی برای ذوبی ها به وجود بیاورد اما این توپ نیز از  سوی مدافعان حریف دور شد.
  • دقیقه 22 – باز هم میزبان به دنبال باز کردن دروازه حریف بود اما این بار هم مطهری نتوانست از موقعیت خوب خود استفاده کند.
  • دقیقه 23 – ارسال دیدنی حدادی فر در موقعیت خوبی به حسینی رسید اما مدافعان اماراتی مانع از باز شدن دروازه الوصل شدند.
  • دقیقه 32 – ارسال زیبای حسینی در موقعیت فوق العاده ای روی سر آساگوانا آمد و او نیز ضربه سر را به سوی دروازه حریف زد اما واکنش دیدنی عبداله، گلر الوصل توپ را از روی خط دروازه مانع از باز شدن دروازه حریف اماراتی شد.
  • دقیقه 45 – ارسال دیدنی حدادی فر باز هم در موقعیت خوبی به اوساگوانا رسید ولی باز هم این دروازه بان حریف بود که توانست از پس موقعیت خوب حریف بربیاید.
  • دقیقه 67 – عبداله، دروازه بان تیم الوصل در این دقیقه از بازی موفق شد با دبل سیو استثنایی دو فرصت فوق العاده را از روی خط دروازه دفع کرد.
  • دقیقه 3+90 – ارسلان مطهری می توانست دروازه حریف را یک بار دیگر باز کند اما با بدشانسی این توپ به بیرون رفت.
  • دقیقه 6+90 – ضربه مهاجم ذوبی ها با برخورد به پای مدافع چیزی نمانده بود تا دروازه تیم اماراتی باز شود اما این توپ نیز با اختلاف کمی به کرنر رفت.
  • دقیقه 7+90 – ضربه کرنر ارسالی ذوبی ها باز هم خطرساز شد اما الوصلی ها با خوش شانسی باز هم توانستند از باز شدن بیشتر دروازه خود نجات پیدا کنند.

بهترین بازیکن:

سبزپوشان موفق شدند امروز یکی از بازی های خوب خود در یک فصل اخیر را به نمایش بگذارند و به همین بازیکنان این تیم سعی کردند تا با ارائه یک بازی کم نقص به برتری برسند. در میان بازیکنانی که امروز توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذازند و در این میان ارسلان مطهری موفق شد با حرکات ویرانگر  خود بارها و بارها خط دفاعی حریف را به هم بریزد. او در بازی امروز توانست پاس اولین گل ذوبی ها را مهیا کند و دومین گل را نیز خود به ثمر برساند. او با بازی خوب خود توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را نیز به دست بیاورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان