جمشیدی: هدف ما رسیدن به فینال است؛

قطع برق و احتمال جریمه ذوب‌آهن از سوی AFC

سخنگوی باشگاه ذوب آهن می گوید به دلیل قطع برق ورزشگاه برای دقایقی کوتاه، در امور خلاهایی وجود دارد که ممکن است AFC باشگاه ذوب‌آهن را جریمه کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از ایمنا احمد جمشیدی پس از پیروزی 2 بر صفر ذوب آهن ایران مقابل الوصل امارات در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برد را به هواداران و بازیکنانی که با تعصب مثال زدنی توانستند بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارند تبریک می‌گویم. 


وی ادامه داد: امیدوارم دو تیم دیگر ایرانی نیز بازی‌های خود را برده و هر سه تیم به مرحله بعدی صعود کنند.


جمشیدی گفت:هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است.


سخنگوی باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های قبلی اما برق شهر فولادشهر رفته بود، با تدابیری که اندیشیده شد، به سرعت برق ورزشگاه بازگشت و امیدوار هستم در آینده شاهد چنین مواردی در حین انجام بازی‌ها نباشیم.


وی اضافه کرد: به دلیل قطع برق ورزشگاه برای دقایقی کوتاه، در امور خلاهایی وجود دارد که ممکن است AFC باشگاه ذوب‌آهن را جریمه کند.  ورود یک تماشاگر پس از پایان بازی به زمین نباید تکرار شود، امیدوارم این اتفاق از دید ناظران آسیا پنهان مانده باشد.


عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: امیدوار هستم مسئولان برگزاری و لیدرها در بازی‌های آینده سعی در برقراری نظم داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان