امیدوارم همه نمایندگان ایران صعود کنند

منصوریان: از برخی بازیکنانم ناراحت هستم!

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد تا تیم‌های دیگر فارغ از هر رنگی که هستند، از گروه خود صعود کنند.

به گزارش "ورزش سه" علیرضا منصوریان پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل الوصل امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر می‌کنیم که لطف و عنایت به ما داشت و به جوانان‌مان نگاه کرد. خیلی ممنونم که مرا قابل دانست و افتخار می‌کنیم که زیر پرچم ایران پرچمدار کشور باشیم. ما یک بازی جلوتر رفتیم و این بازی هم کیفیت بالایی داشت. ‌ تفاوت‌هایی در بازی الوصل دیده می‌شد. به خصوص بازیکن شماره هفت آنها که در سطح بالایی بازی می‌کرد. بازیکنان ما هم تلاش زیادی کردند. بدون شک توکل کردن به خدا هر سدی را از مقابل بر می‌دارد. امروز امیدوار بودیم که الزورای عراق النصر را شکست بدهد و یک گل هم زده بود، اما آنها در دقیقه 88 بازی را برگرداندند. اکنون شرایط گروه‌مان سخت است و نمی‌توانیم صحبتی کنیم، اما اگر الزورا می‌توانست النصر را شکست بدهد به بازیکنانم گفته بودم که می‌توانیم خوشحالی کنیم، اما اکنون شرایط سخت‌تر است.


*باید به اصفهان و ایران تبریک گفت


باید به فوتبال ایران و اصفهان بابت این بازی و این پیروزی تبریک بگویم. ضمن اینکه از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که امروز ما را تنها نگذاشتند. فکر می‌کردم که امروز یار دوازدهم خود را نداشته باشیم، اما خوشبختانه هواداران به خوبی از ما حمایت کردند و تیم ما را تنها نگذاشتند تا بتوانیم به پیروزی خوبی برسیم. ما تیم جوانی داریم که البته بازیکنان باتجربه‌ای چون قاسم حدادی‌فر و محمدباقر صادقی هم خیلی به بازیکنان جوان ما کمک کردند تا شرایط‌شان برای این بازی‌ها بهتر شود. همچنین رشید مظاهری که به خوبی به تیم ما و به بازیکنان جوان تیم کمک کرد.


*از برخی بازیکنانم ناراحت هستم


از دقیقه 80 تا 90 می‌توانستیم سه گل دیگر بزنیم، اما این مسئله می‌توانست برای ما غرور کاذب ایجاد کند. وقتی حریف اجازه بازی راحت به شما می‌دهد، باید مالکانه بازی کنید. در برخی از دقایق مانند پاندول ساعت بودیم و از دفاع به حمله می‌رفتیم. به همین خاطر، از برخی از بازیکنانم ناراحت بودم. وقتی بازیکن جوان در زمین می‌‌گذارید، حرص و جوش هم می‌خورید.


*بازیکنان از حدادی فر احترام را یاد بگیرند


چنین بازیکنی را در نفت تهران هم داشتم، ایمان مبعلی. وقتی بازیکن بزرگی مثل حدادی‌فر دارید، می‌توانید تیم را به او بدهید. وقتی تیم را به چنین بازیکنی با آن شخصیت می‌دهید، کنترل رختکن را در اختیار می‌گیرد. حدادی‌فر از معدود بازیکنان بااخلاق لیگ است. وقتی بازیکن جوان می‌بیند که بزرگ‌تر تیم باشخصیت است، احترام را یاد می‌گیرد. با وجود قاسم همه چیز اوکی است و تنها باید شرایط بدنی‌اش را کنترل کنیم.


*امیدوارم همه نمایندگان ایران صعود کنند


امیدوارم تیم‌های دیگر فارغ از هر رنگی که هستند، از گروه خود صعود کنند. در مورد وضعیت تیم خودم باید بگویم که سعید آذری آدم زیاده‌خواهی است. او نزدیک به 14، 15 سال است که در این باشگاه حضور دارد و هر سال به عنوان یکی از بهترین مدیران انتخاب می‌شود. زیاده‌خواهی او به ما کمک می‌کند، اما بالا دستی‌های آقا سعید باید کمک کنند.


*خاطرات تلخ نفت ما را قوی کرد!


ما در سال دوم در نفت به مشکل شدید مالی برخوردیم. روزهایی بود که ما به جای رفتن به هتل، به خوابگاه می‌رفتیم. یک تجربه تلخ در زندگی من بود. البته یک تجربه سخت بود که فهمیدم می‌شود در روزهای سخت ایستاد. نمی‌خواهم آن اتفاقات در اینجا هم رخ دهد و مدیر من در فشار مالی بماند. برای همین باید خیلی مواظبت کرد. ما یک خانواده هستیم. با هم تمرین می‌کنیم و بازی می‌کنیم، با هم خوشحال می‌شویم و با هم غمگین می‌شویم. به بازیکنانم گفتم نماز شکر بخوانید چون لایق این هستید که زیر این پرچم افتخار آفرینی کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان