سخت است ولی در سه جام برای موفقیت تلاش می کنیم؛

شلهوب: استقلال از بقیه تیم‎‌ها قوی‌تر است

محمد شلهوب بازیکن تیم فوتبال الهلال معتقد است که تیمش در دیداری سخت و در هفته هایی که فشردگی بازی ها به شدت الهلال را تحت تاثیر قرار داده موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند شده است.

بازیکن با تجربه تیم فوتبال الهلال به سوالات خبرنگار "ورزش سه"در ابوظبی پاسخ داد. 

این بازیکن خوش اخلاق و قدیمی الهلال که در حال سلفی گرفتن با یک کودک عربستانی در میکسدزون ایستاد تا پاسخگوی سوالات ما در مورد دیدار برابر استقلال باشد. او حرف هایش را اینچنین آغاز کرد: این یک بازی سخت برای هر دو تیم بود و ما به لطف خدا در آن پیروز شدیم. استقلال تیم سختی است و بازی بسیار مهمی بود ولی خوشبختانه در آن به پیروزی رسیدیم.


شلهوب در پاسخ به این سوال که الهلال 10 نفره شد و آیا فکر می کردید با پیروزی از زمین خارج شوید، بیان کرد: این کار را برای ما سخت تر کرد ولی مربی تعویض های خوبی انجام داد، توانستیم سه امتیاز را با خودمان ببریم؛ چون تغییر سیستم جواب داد و بازیکنان جانشین خوب بازی را کنترل کردند.


وی در مورد تقویم فشرده الهلال توضیح داد: ما سه روز دیگر در نیمه نهایی جام پادشاهی بازی داریم و بعد دوباره در لیگ قهرمانان بازی داریم و بعد در لیگ بازی می کنیم. امیدواریم در لیگ عربستان قهرمان شویم، در لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کنیم و در جام پادشاهی هم موفق باشیم. اگرچه می دانیم کار سختی داریم.


بازیکن با تجربه الهلال در مورد جدایی رامون دیاز و حضور مامیچ روی نیمکت این تیم اضافه کرد: سرمربی ما آقای مامیچ یک مربی ممتاز در سطح جهان است که توانسته تیم را کنترل کند و بازیکنان هم از کار کردن با او لذت می برند.


وی در پایان حرف هایش در مورد پیش بینی گروه گفت: امیدوارم استقلال که حریف بسیار قابل احترامی است با پیروزی در بازی های باقی مانده به دور بعدی صعود کند. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. استقلال میان بقیه تیم ها، تیم قوی تری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان