کایل واکر:

یونایتد برای سیتی فرش قرمز پهن نخواهد کرد

کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی، در مورد دیدار فردا شب تیمش مقابل رقیب همشهری صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها برای فتح لیگ برتر باید فردا شب در اولدترافورد برابر یونایتد به برتری دست یابند اما مشکل اینجاست که اگر یونایتد موفق به متوقف کردن سیتی شود، شانس قهرمانی لیورپول افزایش خواهد یافت و این هرگز اتفاق شیرینی برای شیاطین سرخ نیست.

 

کایل واکر گفت: "هواداران یونایتد در وضعیت دشواری قرار دارند. وقتی که من و سگم برای قدم زدن به بیرون می رویم، هواداران یونایتد به من می گویند ما ترجیح می دهیم به جای لیورپول، منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شود.

 

 

شاید شنیدن چنین جملاتی عجیب است، اما من می توانم اطمینان دهم که بازیکنان یونایتد برای ما فرش قرمز را پهن نخواهند کرد و نمی گویند که به راحتی دروازه ما را باز کنید. بازی ما برابر یونایتد بسیار دشوار خواهد بود زیرا این یک بازی فوتبال است و یونایتد نیز برای کسب رتبه چهارم مبارزه می کند و آنها نیز نیاز به امتیاز دارند.

 

شکست 2-3 فصل قبل و بازگشت بزرگ یونایتد؟ ما می توانستیم فصل قبل در آن دیدار باز هم گلزنی کرده و پیروز شویم. هواداران یونایتد علاقه ای نداشتند ما با برتری مقابل آنها قهرمان شویم و این اتفاق رخ داد. ما مدیون یونایتد نخواهیم بود و این فصل نیز یک بار 1-3 این تیم را مغلوب کرده ایم. هدف ما کسب پیروزی هم برای هواداران و هم نزدیک شدن به فتح لیگ برتر خواهد بود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان